Skip to main content

Mitch 20 omgeving Amersfoort

Hoi allemaal! Ik ben Mitchel (je mag me ook gerust Mitch noemen.) Ik ben 20 jaar oud en ik ben wonend in Amersfoort. Het is voor mij erg nieuw om mezelf op deze manier voor te stellen, maar ik ga toch een poging wagen :)

Heel soms merk ik dat ik me wat eenzaam kan voelen, dus het lijkt me leuk om via deze manier wat meer/nieuwe online en offline vrienden te maken. Mocht het eventueel goed klikken ben ik altijd in staat voor een meet-up, vooral rondom Amersfoort/provincie Utrecht.

Afgelopen zomer heb ik mijn studie afgerond als Mediavormgever/Grafisch ontwerper en verder doe ik nu een ICT opleiding. Naast dat grafisch vormgeven en ICT/Tech mijn hobby's zijn, vind ik gamen, fotografie, muziek (luisteren) en reizen erg leuk! Sinds kort heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat ik het erg leuk vind om vooral spontaan een tripje te maken naar het liefst het buitenland (vliegtuig/trein). Dus mocht jij dat ook leuk vinden dan kunnen we samen altijd iets leuks plannen!

Voor de gamers: ik speel eigenlijk wel van alles wat, ik ben vooral een PC-gamer maar ik heb ook een PS5 en een Switch dus ik vind van alles wel leuk. Mijn voorkeur gaat vaak wel uit naar shooters zoals: Fortnite, Call of Duty (ik heb dan: WarZone, Cold War, en ben van plan om de nieuwe MW2 te halen), Overwatch, GTA V, CS:GO, en nog wel veel meer. Maar verder ben ik ook wel in voor andere games voor alle andere platformen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Minecraft of Mario games. Ik sta altijd open om nieuwe games te proberen, ik struggle alleen af en toe met het feit dat ik bepaalde spellen heel graag uit wil spelen en dat ik zo veel games wil proberen/spelen dat het lastig is om keuzes te maken haha :D

Mocht je het leuk vinden om vrienden te worden om te gamen, om af te spreken, om te reizen e.d. dan mag je mij altijd een berichtje sturen via hier of op bijvoorbeeld Discord: HueZuX#5684

In het begin zou het best kunnen zijn dat ik wat stil en verlegen over kom, ik vind het niet altijd even gemakkelijk om een gesprek met iemand aan te gaan, maar in verloop van tijd, tijdens ons contact, zou dat steeds soepeler moeten gaan verlopen.

Edit: verder vind ik het fijn om te vermelden dat je bij mij altijd alles kwijt kunt, ik ben bijvoorbeeld zelf bi. Mocht je struggelen met LGBT gevoelens dan kan ik eventueel een "safe-place” zijn als je jouw verhaal kwijt wilt. Het mag altijd ook over andere dingen gaan zoals een stoornis of autisme. Ik ga altijd respectvol met iedereen om en ik waardeer verder iedereen zijn/haar normen en waarden.

De groeten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

Hi welkom! 

Wat leuk dat je de stap hebt genomen om jezelf voor te stellen, ook al is het een nieuwe manier. 

Heb je een idee wat je met je studie zou willen doen als vervolgstap? 
En voor trips heb je zoal gedaan? Dan heb ik het natuurlijk wel over de spontane trips. Ik ben zelf last minute naar Parijs en Londen geweest. Superleuk om te doen en zeker als je er niet te lang over nadenkt. Niet denken, maar doen, toch? 
Doe je dat dan ook in combinatie met de fotografie? Ik vind dat zelf namelijk wel heel leuk  

Of wat zijn de trips die nog op de lijst staan waar je wel wat langere plan tijd voor nodig heb? 

Oeh, wat voor games van de Mario heb je zoal? 

• Auteur
  • 13 reacties
  • 2 oktober 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Wat leuk dat je de stap hebt genomen om jezelf voor te stellen, ook al is het een nieuwe manier.

Hey Naomi, dankjewel! :D

Naoomi schreef:

Heb je een idee wat je met je studie zou willen doen als vervolgstap?

Eerlijk gezegd niet, ik heb met mn vorige diploma/studie (vormgeving) een tijdje gewerkt bij een online marketing bureau waarbij ik vooral eigenlijk zorgde voor het ontwerpen en bouwen van nieuwe websites. Met ICT ben ik eigenlijk sinds kleins af aan regelmatig bezig en vind ik echt ontzettend veel dingen leuk, ik kan eigenlijk nog slecht een richting kiezen omdat er zoooooveel keuze is haha.

Naoomi schreef:

En voor trips heb je zoal gedaan? Dan heb ik het natuurlijk wel over de spontane trips. Ik ben zelf last minute naar Parijs en Londen geweest. Superleuk om te doen en zeker als je er niet te lang over nadenkt. Niet denken, maar doen, toch?

Momenteel eigenlijk kleine tripjes en een paar vakanties, ik heb letterlijk alle trips opgeslagen in een soort notitie app (Notion) waarin ik alles bijhoudt :P Het zijn er best veel om op te noemen eigenlijk, in ieder geval voor nu wat Europese landen zoals Ierland, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italie, Tenerife.. maar er zit nog meer aan te komen, wil eigenlijk vooral verre reizen maken. Ik ben echt gek op Amerika en Aziatische landen maar helaas is het vrij duur. In ieder geval ga ik over 2 weken met m'n vriend samen een klein trein tripje maken naar Liege/Luik (Belgie) voor 4 daagjes. Daar gaan we ook uiteraard fotograferen (d'r is daar een locatie met verlaten gebouwen wat we willen fotograferen.

Naoomi schreef:

Doe je dat dan ook in combinatie met de fotografie? Ik vind dat zelf namelijk wel heel leuk  

Of wat zijn de trips die nog op de lijst staan waar je wel wat langere plan tijd voor nodig heb? 

Ja, bij de meeste tripjes wel! We hebben sws samen een vrij dure camera (Nikon D7500) en ik ben zelf soms ook nog wel eens fan van "iPhone fotografie” wat ik eerst deed met m'n iPhone 12 Pro Max maar inmiddels geuprade naar de 14 Pro Max :). Verder heb ik naast Belgie over 2 weken niet echt hele grote trips gepland verder. Komt vooral door gebrek aan tijd en geld, maar dat zou vast goed moeten komen. Waar ik het liefste naar toe zou willen gaan zijn Japan (Tokyo en Osaka) , Zuid-Korea (Seoul) en de VS (en daar het liefst een grote roadtrip door het land..xD)

Naoomi schreef:

Oeh, wat voor games van de Mario heb je zoal? 

Mario Kart, Mario Party, New Super Mario Bros U Deluxe, Mario Odyssey.. maar wil er eigenlijk nog een paar bij hebben. :P

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 2 oktober 2022

Heeee daar,

Toevallig is er join us Amersfoort! We hebben een echt hele leuke groep. Je bent meer dan welkom om lang te komen. 

• Auteur
  • 13 reacties
  • 2 oktober 2022
Quinty schreef:

Heeee daar,

Toevallig is er join us Amersfoort! We hebben een echt hele leuke groep. Je bent meer dan welkom om lang te komen. 

Haha thanks! Zo iets had ik idd gelezen, heb me ondertussen aangemeld, dank! Lijkt me erg gezellig :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

@Mitch Het is ook moeilijk om een keuze te maken. Ik ervaar dat zelf in mijn leven ook heel erg. 
Het ligt, denk ik, niet alleen aan dat er zoveel keuze is, maar ook dat dingen die je leuk vind toch niet leuk blijken te zijn of haalbaar zijn en andersom. Er valt zoveel te ontdekken dat die keuzes makkelijk kunnen veranderen. Ik denk dat je uiteindelijk vanzelf ergens jouw draai moet vinden en moet denken dat je daar voorlopig goed zit. In die tijd gewoon overal een beetje ervaring op doen. Althans dat is hoe ik het bekijk. Wel leuk om te horen dat je weet waar de interesses liggen! 

Oh, jij bent ook zo´n type als het gaat om dingen opslaan! Ik heb dus ook zo´n bestand en op elk platform wel een paar filmpjes opgeslagen met leuke locaties om daar een geheel van te maken. 
Klinkt niet verkeerd! Ierland & Italie zou ik ook graag willen bezoeken, maar ben nu iets verder aan het uitwijken, omdat het nu nog kan voor ik straks weer wat dichter in de buurt van huis kom. 
Gaan jullie naar die spookstad. Uhm, hoe heette die ook alweer? De doelen of zo, toch? Je kunt daar inderdaad hele toffe foto´s maken, heb ik gehoord. 

Is er iets aan die plekken wat je specifiek aanspreekt? En is er een foto die je hebt gemaakt die je zou willen delen met een leuke herinnering? 

Goede smaak! Ik heb die inderdaad ook allemaal. 

• Auteur
  • 13 reacties
  • 3 oktober 2022
Naoomi schreef:

@Mitch Het is ook moeilijk om een keuze te maken. Ik ervaar dat zelf in mijn leven ook heel erg. 
Het ligt, denk ik, niet alleen aan dat er zoveel keuze is, maar ook dat dingen die je leuk vind toch niet leuk blijken te zijn of haalbaar zijn en andersom. Er valt zoveel te ontdekken dat die keuzes makkelijk kunnen veranderen. Ik denk dat je uiteindelijk vanzelf ergens jouw draai moet vinden en moet denken dat je daar voorlopig goed zit. In die tijd gewoon overal een beetje ervaring op doen. Althans dat is hoe ik het bekijk. Wel leuk om te horen dat je weet waar de interesses liggen!

Haha dankjewel! Ja… denk dat uiteindelijk ik wel een keuze kan maken naarmate ik met verschillende richtingen te maken heb gehad. Komt vast goed :)

Naoomi schreef:

Oh, jij bent ook zo´n type als het gaat om dingen opslaan! Ik heb dus ook zo´n bestand en op elk platform wel een paar filmpjes opgeslagen met leuke locaties om daar een geheel van te maken. 
Klinkt niet verkeerd! Ierland & Italie zou ik ook graag willen bezoeken, maar ben nu iets verder aan het uitwijken, omdat het nu nog kan voor ik straks weer wat dichter in de buurt van huis kom. 
Gaan jullie naar die spookstad. Uhm, hoe heette die ook alweer? De doelen of zo, toch? Je kunt daar inderdaad hele toffe foto´s maken, heb ik gehoord. 

Jaaaa haha! Ik gebruik sinds kort de app/programma Notion. Daarin kun je heel uitgebreid notities maken maar ik heb daarin zelf een hele uitgebreide 'database’ gemaakt waar ik alle informatie in bewaar van mijn tripjes. Denk dan aan: trip informatie (datum, locatie), informatie over vlucht/trein, info over de accommodatie, welk eten ik heb geprobeerd, wat ik per dag heb gedaan (ruimte voor dagboek), welke plekken ik tijdens de trip heb bezocht enzovoort. Heb het echt heel uitgebreid gemaakt, ik kan zelfs bucketplaces toevoegen en dat allemaal filteren en sorteren haha :)

Italie was echt heel tof om te zien, raad ik je zeker aan! Wij waren in Ierland geweest met kerst, wat echt ontzettend gezellig was, wij waren 8 dagen wat toch wel een beetje lang voelde eigenlijk, mocht je er naar toe gaan raad ik aan om 4/5 dagen te gaan, maar het was verder wel leuk, op het einde begonnen we ons een beetje te vervelen ook door het slechte weer daar.

Nee, we gaan niet naar de Spookstad - helaas - , we zochten eigenlijk voor de herfstvakantie een klein en goedkoop tripje om er even tussenuit te gaan, dus we gaan met de trein naar Luik / Liège. (Ligt een stuk onder Maastricht). Daar heb je Fort de la Chartreuse wat ook een verlaten fort moet zijn, m'n vriend en ik gaan daar wat foto's maken, maar andere urbex locaties staan wel op de lijst voor een andere keer :)

Naoomi schreef:

Is er iets aan die plekken wat je specifiek aanspreekt? En is er een foto die je hebt gemaakt die je zou willen delen met een leuke herinnering? 

Oehh, goeie vraag! Dat is een lastige, ik heb best wel veel leuke momenten maar ik ga een foto en verhaal delen wat aardig pittig was, maar achteraf kan ik er best om lachen.

M'n vriend en ik waren afgelopen zomer(vakantie) naar Tenerife geweest, we wilde heel graag de El Teide bezoeken (grootste vulkaan van Europa volgens mij, met enorm veel bergen en een ontzettend mooi natuurgebied), dat was helaas onmogelijk omdat je een vergunning moet aanvragen een aantal maanden van te voren, dat wist ik helaas niet. Maar nu schijnt er dat je ook een heel mooi natuurgebied moet hebben rondom de vulkaan, dus wij dachten samen daar een beetje rond te lopen.

We hadden de bus gepakt van waar wij verbleven richting die vulkaan/natuurgebied, dat was sowieso al een beetje drama omdat die bus echt maar op 4 specieke tijden per dag daar reden tot aan 14.00. Dus we konden sowieso al niet lang blijven. We waren bij een van de eerste haltes uitgestapt in het natuurgebied, wat echt op zo'n random plek is in the middle of nowhere met amper internetbereik natuurlijk. Ik kan je vertellen dat het dus helemaal niet aan te raden is om daar lekker te gaan lopen i.c.m. de bus daar en dat je het beste een auto kunt huren als je het wilt zien, want ja.. de bus rijdt daar maar op 4 tijden. We dachten dat we het beste konden gaan lopen naar de eerstvolgende bushalte, op Google Maps leek het op het kaartje een kleine route, maar daar hebben we ons knap in vergist.

Wat doen wij sukkels nou? Wij gaan 2 UUR LANG lopen op de heetste dag, in de volle zon zonder schaduw, LANGS EEN AUTOWEG ZONDER STOEP, naar de volgende bushalte waar een restaurantje zat. Nou… dat was echt enorm zwaar… - achteraf wel om gelachen, maar doe het nooit meer. - Het was zoooo eng daar langs die drukke weg met auto's en we moesten echt heel wat kilometers lopen in die warmte met maar 2 waterflesjes, wat ook lekker awkward was is dat mensen gingen stoppen langs de weg omdat ze dachten dat we verdwaald waren xD. Nja goed, lesje geleerd, dat doen we dus nooit meer met het resultaat dat we uitgeput waren (ook door het enorme hoogteverschil in die route langs de weg) en dat mijn nek enorm verbrand was. Achteraf kan ik er wel om lachen dat we het hebben gedaan, en dat is ook het verhaal achter deze onderstaande foto waarin je eigenlijk geen einde ziet van de weg. Die foto heb ik snel met mn telefoon genomen toen er dus even geen auto in het zicht was haha. Dan heb je gelijk het idee met alles wat ik hierboven heb genoemd.

Naoomi schreef:

Goede smaak! Ik heb die inderdaad ook allemaal. 

Ahh vet leuk!! Ik ben er echt gek op, vooral met meerdere mensen.

Ik wens je verder een fijne dag toe Naomi!

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 5 oktober 2022

Heyy ik woon ook in Amersfoort :) we hebben dan niet zozeer dezelfde hobby’s maar vind het altijd leuk om met mensen in contact te komen. Vind het ook echt super wat je zegt over die safe place :)

• Auteur
  • 13 reacties
  • 5 oktober 2022
MaritRio schreef:

Heyy ik woon ook in Amersfoort :) we hebben dan niet zozeer dezelfde hobby’s maar vind het altijd leuk om met mensen in contact te komen. Vind het ook echt super wat je zegt over die safe place :)

Ik heb je prive berichtje beantwoord :D, en dankjewel!! <3

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 5 oktober 2022

@Mitch Ik heb er alle vertrouwen in dat je uiteindelijk iets vind wat je leuk vind! Maar snap heel goed wat je zegt, het klinkt zo bekend :) 

Oh, die app klinkt heel handig! Dankjewel voor de tip, ik ga zeker eens een kijkje nemen. Ik vind dat altijd wel heel leuk om mij in dat soort zaken te verdiepen. Vind van dit soort dingen dat ze de trip afmaken en net iets leuker maken. Kan je dat toevallig ook delen met anderen? 

Wederom bedankt voor de tip! Heb je dan ook aanraders waarvan je zegt; Dat moet je echt gezien of gedaan hebben? Ik hou sowieso van de kerststemming en zou daar ook graag mee naar Ierland & Wenen willen. 

Zou je foto’s willen delen als je daar geweest bent? Ik krijg een beetje het idee dat er iets op mijn lijst toegevoegd gaat worden. Ben best nieuwsgierig! 

Wat een geweldig verhaal en nog geweldigere foto! Op het moment baal je, maar dit zijn wel de verhalen die altijd bij zullen blijven en de vakantie maken. Je kijkt er op een of andere manier toch heel anders op terug en ergens ben je blij het gedaan te hebben. Het zou oprecht een actie van mij kunnen zijn, haha. 

Ja toch! Geweldig spel! 

Jij ook een fijne avond! 

• Auteur
  • 13 reacties
  • 6 oktober 2022
Naoomi schreef:

@Mitch Ik heb er alle vertrouwen in dat je uiteindelijk iets vind wat je leuk vind! Maar snap heel goed wat je zegt, het klinkt zo bekend :) 

Oh, die app klinkt heel handig! Dankjewel voor de tip, ik ga zeker eens een kijkje nemen. Ik vind dat altijd wel heel leuk om mij in dat soort zaken te verdiepen. Vind van dit soort dingen dat ze de trip afmaken en net iets leuker maken. Kan je dat toevallig ook delen met anderen? 

Komt zeker goed!

Bedoel je of ik mijn trips wil delen met anderen of bedoel je gewoon of je in het algemeen (bijvoorbeeld jouw trips) kunt delen? Want eigenlijk in Notion zijn alle dingen die je aanmaakt pagina’s en je kunt als je wilt die pagina’s openbaar maken en een link met iemand delen zodat zij ook alles kunnen zien. Dus in principe is het wel deelbaar met anderen. Je kunt zelfs nog samen met iemand die notities bewerken en maken!

Naoomi schreef:

Wederom bedankt voor de tip! Heb je dan ook aanraders waarvan je zegt; Dat moet je echt gezien of gedaan hebben? Ik hou sowieso van de kerststemming en zou daar ook graag mee naar Ierland & Wenen willen. 

Zou je foto’s willen delen als je daar geweest bent? Ik krijg een beetje het idee dat er iets op mijn lijst toegevoegd gaat worden. Ben best nieuwsgierig!

Geen dank! Ik vond zelf het echt fantastisch om met kerst door het centrum te lopen en te winkelen. Het is erg knus en gezellig ingericht, overal zijn best wel wat activiteiten te doen. Wat misschien echt een aanrader is, is als je 7 dagen gaat bijvoorbeeld om een Leap Visitor Card te kopen. Ik heb toen 40 euro betaald voor 7 dagen maar volgens mij kost het nu 32 euro. Daarmee kan je onbeperkt voor dus 7 dagen met de bus, trein en trams. Wel in een bepaalde zone maar die is nog best vrij groot. Wij hebben daardoor nog veel omliggende steden kunnen zien die echt leuk zijn. De leukste plekken waar je met die kaart heen kan gaan met de trein (en zeker met kerst) zijn Bray, Greystones en Howth! Vooral Bray en Howth hebben ook hele mooie trails/wandel gebieden erg hoog in de bergen met super mooi uitzicht.

Ja hoor! Mocht ik terug zijn van mijn tripje in Belgie zou ik wat foto’s delen :)

Naoomi schreef:

Wat een geweldig verhaal en nog geweldigere foto! Op het moment baal je, maar dit zijn wel de verhalen die altijd bij zullen blijven en de vakantie maken. Je kijkt er op een of andere manier toch heel anders op terug en ergens ben je blij het gedaan te hebben. Het zou oprecht een actie van mij kunnen zijn, haha. 

Ja toch! Geweldig spel! 

Jij ook een fijne avond! 

Hahahaha, ja ik ben af en toe een beetje lomp, maar daar leer je juist van en je ziet ook weer dingen die je anders niet zou zijn. Ben idd nog steeds blij dat ik het alsnog heb gedaan want heb het alweer achter de rug natuurlijk :P

Jij ook nog een fijne dag verder! :D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen