Hoi allemaal! Ik ben Mitchel (je mag me ook gerust Mitch noemen.) Ik ben 20 jaar oud en ik ben wonend in Amersfoort. Het is voor mij erg nieuw om mezelf op deze manier voor te stellen, maar ik ga toch een poging wagen :)
Heel soms merk ik dat ik me wat eenzaam kan voelen, dus het lijkt me leuk om via deze manier wat meer/nieuwe online en offline vrienden te maken. Mocht het eventueel goed klikken ben ik altijd in staat voor een meet-up, vooral rondom Amersfoort/provincie Utrecht.
Afgelopen zomer heb ik mijn studie afgerond als Mediavormgever/Grafisch ontwerper en verder doe ik nu een ICT opleiding. Naast dat grafisch vormgeven en ICT/Tech mijn hobby's zijn, vind ik gamen, fotografie, muziek (luisteren) en reizen erg leuk! Sinds kort heb ik bijvoorbeeld ontdekt dat ik het erg leuk vind om vooral spontaan een tripje te maken naar het liefst het buitenland (vliegtuig/trein). Dus mocht jij dat ook leuk vinden dan kunnen we samen altijd iets leuks plannen!
Voor de gamers: ik speel eigenlijk wel van alles wat, ik ben vooral een PC-gamer maar ik heb ook een PS5 en een Switch dus ik vind van alles wel leuk. Mijn voorkeur gaat vaak wel uit naar shooters zoals: Fortnite, Call of Duty (ik heb dan: WarZone, Cold War, en ben van plan om de nieuwe MW2 te halen), Overwatch, GTA V, CS:GO, en nog wel veel meer. Maar verder ben ik ook wel in voor andere games voor alle andere platformen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Minecraft of Mario games. Ik sta altijd open om nieuwe games te proberen, ik struggle alleen af en toe met het feit dat ik bepaalde spellen heel graag uit wil spelen en dat ik zo veel games wil proberen/spelen dat het lastig is om keuzes te maken haha :D
Mocht je het leuk vinden om vrienden te worden om te gamen, om af te spreken, om te reizen e.d. dan mag je mij altijd een berichtje sturen via hier of op bijvoorbeeld Discord: HueZuX#5684
In het begin zou het best kunnen zijn dat ik wat stil en verlegen over kom, ik vind het niet altijd even gemakkelijk om een gesprek met iemand aan te gaan, maar in verloop van tijd, tijdens ons contact, zou dat steeds soepeler moeten gaan verlopen.
Edit: verder vind ik het fijn om te vermelden dat je bij mij altijd alles kwijt kunt, ik ben bijvoorbeeld zelf bi. Mocht je struggelen met LGBT gevoelens dan kan ik eventueel een "safe-place” zijn als je jouw verhaal kwijt wilt. Het mag altijd ook over andere dingen gaan zoals een stoornis of autisme. Ik ga altijd respectvol met iedereen om en ik waardeer verder iedereen zijn/haar normen en waarden.
De groeten!