Skip to main content

Michael 26 jaar omgeving Tilburg.

• 20 december 2021
  • 7 reacties
  • 130 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Mijn naam is michael, 26 jaar en woon in tilburg. Doe in mijn vrije tijd niet veel anders dan gamen en series kijken. merk dat ik steeds meer behoefte heb aan sociaal contact. Hoop via dit forum nieuwe mensen te leren kennen en er wellicht wat vrienden eraan over te houden.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 853 reacties
  • 20 december 2021

Hii, welkom! Via wat game je?

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 21 december 2021

Hoi Michael, welkom! Welke serie ben je nu aan het volgen?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 21 december 2021

Hee hoi welkom! :)

Heb je ook nog andere hobbies misschien? Of dingen die je leuk lijken om een keer uit te proberen?

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Hey Michael,

Welkom en leuk dat je je voorstelt :blush:  Ik hoop dat je leuke contacten mag opdoen hier op dit platform! Wat voor games speel je graag?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 23 december 2021

Thanks voor de reacties @Diego @Koolvis @Melissa  @Rochella 

Ik speel graag games als mario, pokemon en gtia. Momenteel maffia 1 aan het spelen op de laptop en recentelijk pokemon brillliant diamond gekocht voor de switch.

Qua series kijk momenteel the blacklist (misdaad ) en de anime black cover (avontuur) Ben al met al erg fan van series waar veel diepgang inzit of gaat over zon typische superheld die zwak begint maar steeds sterker wordt en de vijand verslaat.

Voor de rest ben ik wel van het wandelen, zo nu en dan wat lezen en heb in het verleden geschaakt. Iets dat ik opnieuw weer wil uitproberen binnenkort is de sportschool. wil wat actiever worden en een beetje gewicht verliezen.

Biebs
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 37 reacties
  • 23 december 2021

He @Michael van Gelder!

Mocht je de blacklist alvast verder willen kijken.. Ik heb de eerste 6 afleveringen van het nieuwe seizoen alvast gedownload. Als je wilt kan ik ze doorsturen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 23 december 2021

Hey @Biebs , ik ben nu nog bij seizoen 2 maar bedankt voor het aanbod. Leuk om iemand te ontmoeten die deze serie ook kijkt!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen