Hi! Ik ben Fabian, 22 jaar en ik kom uit Den Haag. Op het moment heb ik een tussenjaartje waarin ik o.a. opzoek ben naar wat voor opleiding ik wil gaan volgen, want er is ook zo ontzettend veel keuze wat het echt lastig maakt :O Wat ik echt leuk vind om te doen zijn musicals bezoeken, shoppen, me verdiepen in geschiedenis, naar een cafeetje toegaan, gamen ->ik speel niet heel veel spellen maar de spellen die ik speel zijn vooral: Minecraft, Fortnite enja ik durf te zeggen dat ik Roblox ookwel is speel :P. Wat ik ook leuk vind om te doen is buiten zijn, de natuur in gaan en gewoon een stukje wandelen. Ik vind het ook heel leuk om lekker creatief bezig te zijn, ookal heb ik dat eigenlijk onbewust een tijdje al niet meer gedaan. Mijn favoriete artiesten zijn Dua Lipa, Lady Gaga en Ariana Grande, vandaar ook m'n nickname ;). Ik sta eigenlijk altijd open om nieuwe dingen te proberen, mijn interessegebied is ook best wel ruim. Als ik met drie kernwoorden mezelf zou omschrijven, dan zouden dat zijn: behulpzaam, leergierig en optimistisch. De reden waarom ik hier een account op heb aangemaakt, is omdat ik merk dat ik wat meer behoefte heb aan sociaal contact. Het lijkt me dan ook leuk om mensen te leren kennen met wellicht dezelfde interesses zodat we deze samen kunnen delen. Maar ik sta ook open om andere interessegebieden te leren kennen. Ik had mezelf voorgesteld om niet heeel veel te schrijven, maar als ik dit zo zie valt het nog best mee hihi. Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen! :D Mijn privéberichten staan ook altijd open!
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.