Hoi allemaal mijn naam is Menno.
Dit is allemaal nieuw voor me en ik ben hier vreselijk slecht in maar zal een goede poging wagen.
Ik ben pas 22 geworden en werk sinds vlak voor mn 16e verjaardag in de binnenvaart, ik heb op mn 18 mijn mbo 2 en matrozen diploma gehaald en ben toen ook van baan veranderd voor een beter salaris en betere werkomstandigheden. Ben ook rond die tijd verhuist naar Rotterdam vanuit Den Helder naar een gedeeld appartement vlak bij schiedam centrum. Heb daar 2 jaartjes gewoond en toen werd ineens ons huurcontract niet verlengd en moesten we er allemaal uit dus toen ben ik een tijdje bij een vriend gaan wonen, na een jaar heb ik toen ontslag genomen omdat alle goede collega's weg waren en ik alleen maar mensen aan het opleiden was die maar 2 maanden bleven en dan vonden ze het werk te zwaar of werden ze ontslagen. Had daar al meerdere keren wat over aangegeven maar ze wouden er niks aan doen. Heb toen een aantal maanden zonder werk gezeten en ben ook naar mijn zus verhuist in Rotterdam om haar te helpen haar huis in te richten en op te ruimen enzo. Na een paar maanden was het allemaal wel klaar en zouden haar kinderen ook weer snel terugkomen dus toen ben ik bij een andere vriend van me gaan wonen blak bij Rotterdam centraal. Toen kwam ik ook toevallig een advertentie tegen precies wat ik hoopte te vinden terwijl ik niet eens aan het zoeken was dus heb gelijk gebeld en paar weken daarna kon ik gelijk beginnen, nu heb ik een geweldige baan en ben ik bijna van al mn schulden af en heb vrijwel geen enkele andere kosten dus wil snel weer verder gaan met mn autorijbewijs en dan een mooi goedkoop autootje kopen en door Europa gaan touren in m'n vrije weken.
Ik breng mn vrije tijd meestal door met relaxen en smoken, tegenwoordig lees ik weer veel boeken( wel gwn op mn telefoon) en als het mooi weer is ben ik eigenlijk altijd buiten, ik hou heel veel van eten en voornamelijk van fruitige zoete dingen. Ik heb enorm veel massel met mijn werk want ik ben 2 weken per maand vrij, dat geeft me de mogenlijk om te doen wat ik wil maar ik weet niet veel te doen eigenlijk en ik ben laats wel ff naar de bios geweest toen heb ik the equaliser 3 en een half uurtje daarna saw x gezien dat was wel leuk maar ik weet nu wel waarom je beter niet naar 2 films kan gaan achter elkaar.... zoveel popcorn is echt niet goed voor je😂😂 maarja als iemand dit allemaal heeft gelezen dan hoop ik dat het in iedergeval niet voor niks is geweest en dan wens ik iedereen een fijne dag!!
Misschien tot snel,
Groetjes Menno.