Hi iedereen!
Ik ben een behoorlijke tijd niet meer actief geweest op de community, voornamelijk vanwege drukte en erg veel stress. Ik merk dat ik nog steeds erg veel last heb van eenzaamheid, vandaar dat ik een nieuw voorstelberichtje plaats :)
Ik ben dus Melissa, 24 jaar en ik woon in Groningen. Hier volg ik ook de studie farmacie (voor de mensen die niet weten wat dat inhoudt: dit is een opleiding om apotheker te worden). De studie vraagt erg veel van mij, zowel kwa tijd als kwa energie, maar ik vind het gelukkig wel een leuke studie.
In mijn vrije tijd kijk ik voornamelijk series en lees ik. Ik heb laatst ook een haakcursus gevolgd en hoop dat ik dit door kan zetten en regelmatig ga haken, want vond de cursus wel heel erg leuk. Nu ik de basis steken een beetje door heb, hoop ik ook leuke projecten te kunnen gaan haken. Ook maak ik soms diamond paintings. Verder vind ik het ook heerlijk om buiten te zijn in de natuur en te wandelen. Te genieten van de stilte en de vogeltjes.
Ik vind het erg lastig om aan te geven waardoor ik me precies eenzaam voel. Ik denk dat ik een bepaalde diepgang mis met mensen. Daarnaast ben ik ook autistisch (wat ik sinds 2 jaar ongeveer weet), wat sociaal contact soms ook wat moeilijker maakt. Vooral de gesprekken over koetjes en kalfjes vind ik erg lastig. Ik ga liever gelijk de diepgang in om iemand echt te leren kennen 😅
Ik ben denk ik vooral op zoek naar echte vriendschappen (het liefst met vrouwen, daar voel ik me vaak comfortabeler bij), waarbij we beide onszelf kunnen zijn. Een vriendschap met diepgang, waarin we elkaar vertrouwen, er voor elkaar kunnen zijn wanneer nodig. Maar vooral dat we het gezellig hebben en dingen kunnen ondernemen (samen of met een groep(je)).
Lijkt het je leuk om na het lezen van mijn voorstelberichtje om contact te hebben, stuur me dan vooral een berichtje, of laat een reactie achter :) Ik zal zo snel mogelijk reageren (maar aangezien mijn studie nog steeds erg druk is, kan ik niet beloven dat ik binnen een paar dagen reageer, maar binnen een week moet me zeker wel lukken haha :))
Groetjes ❤