Skip to main content

Melissa, 24, Groningen

• 16 februari 2024
  • 9 reacties
  • 406 × bekeken

Melissa
Forum|alt.badge.img+9

Hi iedereen!

Ik ben een behoorlijke tijd niet meer actief geweest op de community, voornamelijk vanwege drukte en erg veel stress. Ik merk dat ik nog steeds erg veel last heb van eenzaamheid, vandaar dat ik een nieuw voorstelberichtje plaats :)

Ik ben dus Melissa, 24 jaar en ik woon in Groningen. Hier volg ik ook de studie farmacie (voor de mensen die niet weten wat dat inhoudt: dit is een opleiding om apotheker te worden). De studie vraagt erg veel van mij, zowel kwa tijd als kwa energie, maar ik vind het gelukkig wel een leuke studie.

In mijn vrije tijd kijk ik voornamelijk series en lees ik. Ik heb laatst ook een haakcursus gevolgd en hoop dat ik dit door kan zetten en regelmatig ga haken, want vond de cursus wel heel erg leuk. Nu ik de basis steken een beetje door heb, hoop ik ook leuke projecten te kunnen gaan haken. Ook maak ik soms diamond paintings. Verder vind ik het ook heerlijk om buiten te zijn in de natuur en te wandelen. Te genieten van de stilte en de vogeltjes.

Ik vind het erg lastig om aan te geven waardoor ik me precies eenzaam voel. Ik denk dat ik een bepaalde diepgang mis met mensen. Daarnaast ben ik ook autistisch (wat ik sinds 2 jaar ongeveer weet), wat sociaal contact soms ook wat moeilijker maakt. Vooral de gesprekken over koetjes en kalfjes vind ik erg lastig. Ik ga liever gelijk de diepgang in om iemand echt te leren kennen 😅

Ik ben denk ik vooral op zoek naar echte vriendschappen (het liefst met vrouwen, daar voel ik me vaak comfortabeler bij), waarbij we beide onszelf kunnen zijn. Een vriendschap met diepgang, waarin we elkaar vertrouwen, er voor elkaar kunnen zijn wanneer nodig. Maar vooral dat we het gezellig hebben en dingen kunnen ondernemen (samen of met een groep(je)).

Lijkt het je leuk om na het lezen van mijn voorstelberichtje om contact te hebben, stuur me dan vooral een berichtje, of laat een reactie achter :) Ik zal zo snel mogelijk reageren (maar aangezien mijn studie nog steeds erg druk is, kan ik niet beloven dat ik binnen een paar dagen reageer, maar binnen een week moet me zeker wel lukken haha :))

Groetjes ❤

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 16 februari 2024

Hoi Melissa, Groningen is een super ver weg voor mij, maar chatten kan natuurlijk altijd. Stuur maar een berichtje als je hier interesse in hebt. 

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 19 februari 2024

Heey melissa

ik heb ook autisme ik woon ongeveer 1 uurtje van Groningen  vind het een super leuke stad/Provincie ga er ook redelijk vaak heen om te winkelen. Je mag me altijd een berichtje sturen we kunnen ook eerst elkaar beter leren kennen we kunnen ook wel een keer Groningen in als het klikt 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 21 februari 2024

@Starberry Leuk dat je reageert! Volgens mij hebben we al semi contact via discord (zit in die groep die je hebt gemaakt :) )

@Remco Lijkt me leuk, ik zal je een berichtje sturen!

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 26 februari 2024

Haii melissa,  ik ben helemaal nieuw hierop. Maar ik zou wel vrienden kunnen gebruiken en meer de deur uit willen. Mocht je het wat lijken. Ik woon in zuidhorn, ligt naast Groningen. Ben 21 jaar en heb alle tijd van de wereld. Chatten kan natuurlijk ook gwn.

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 26 februari 2024

Hoi Melissa,

Ik ben nieuw op deze site, maar kwam gelijk je berichtje tegen. Ik herken me in veel dingen die je noemt, veel stress ervaren en je toch eenzaam voelen, maar niet goed weten waarom. Ik ben 27 jaar en woon ook in Groningen. Ik heb ADHD, wat ik sinds ongeveer 2 maanden weet. Ik zou het gezellig vinden om eens contact te hebben en misschien kunnen we ook eens in Groningen afspreken.

Groetjes Celine 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 27 februari 2024

@Mandy.gch Ik zal je een berichtje sturen! Kunnen we elkaar wat beter leren kennen, en wie weet een keer afspreken. Lijkt me leuk :)

@Celine97 Gefeliciteerd met je diagnose! Hopelijk helpt het je of gaat het je helpen om jezelf/je hersenen wat beter te begrijpen en je leven wat aan te passen waardoor het wat makkelijker is/wordt. Het is best irritant, als ik eerlijk ben haha, dat het leven zo druk is waardoor afspreken etc. moeilijker is, maar dat die eenzaamheid wel erg op de voorgrond zit. Het lijkt me leuk je wat beter te leren kennen, ik ga je een berichtje sturen!

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 21 maart 2024

Hey Melissa! 😊

Ik kom uit Enschede en ik heb ADHD en autisme, lijkt mij leuk om een keer te chatten!😊

Ik hou ook niet zo van small talk, geef mij maar een diep gesprek haha😜 Game je ook? Zo ja wat vind je leuk om te spelen?😊

Ik hou ook van de natuur, ik haal er heel wat rust uit als het te druk word in mijn hoofd.

Stuur mij gerust een pbtje~😊👋

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 21 maart 2024

Hoi, 

wat leuk dat je ook haakt. Wat haak je zo al? 

ben ook niet echt van smal talk, dus als je zit hebt om te praten stuur maar een privé berichtje:) 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 25 maart 2024

@Mint leuk dat je reageert op mijn topic! Lijkt me ook leuk/gezellig om wat te chatten. Ik zal je straks even een pb sturen. Ik game heel af en toe, omdat ik de laatste tijd weer heel erg moe ben kijk ik vooral series, want dat kost minder energie haha. Maar als ik game speel ik Hogwarts Legacy, red dead redemption 2, gtaV, animal crossing en zelda (denk dat dat het wel een beetje is). Game jij ook, zo ja wat vind jij leuk om te spelen?

@Soe5je hi, leuk dat je reageert :) ik ben eigenlijk pas sinds heel kort begonnen met haken. Heb daardoor ook nog niet echt iets gehaakt haha, eigenlijk alleen granny squares tot nu toe. Ben bezit met een smiley sleutelhanger voor mijn vriend, maar mis nog zwarte wol om het gezichtje te maken haha. Ben ook van plan een bij te gaan haken, die veel op social media voorbij komt. Heb laatst wol besteld om daar aan te gaan beginnen, maar dat is helaas nog niet binnen. Wat haak jij zoal? Ik zal jou zo ook even een pb sturen :) moet even overstappen naar de bus haha

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen