Skip to main content

Melih 22

• 28 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 121 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey. Ik ben Melih, 22 jaar, zonder vrienden. Ik heb wel een vriendin waar ik dolverliefd op ben. Ik heb nu al een aantal jaar geen sociale kring en wil er verandering in brengen.

Deze activiteiten definiëren mij: koken, boulderen, knuffelen, podcasts (JRE, Lex Fridman & Andrew Huberman), af en toe de sportschool en zowel geen alcohol drinken als geen sigaretten roken. Héél soms lezen. Dat dus. 

Ik wil graag met jou over alles praten, kan ook eventueel een luisterend oor bieden. Stuur mij hier een bericht en dan stuur ik je meteen mijn Tel #.

(Als dat niet je smaak is dan kan je me toevoegen op Discord: dontdieya)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 29 oktober 2024

Hoi @Melih, welkom! Mag je wijzen op het feit dat alles op de community openbaar is? Wees altijd voorzichtig met het delen van gegevens zo als je telefoonummer of social media gegevens. Mocht je dit toch willen delen kan je dit het beste doen in een privé bericht. 🤗

Tom_G
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 13 november 2024

Hi Melih,

Ik heb je een friend request op Discord gestuurd! 

Groet,

Tom

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen