Skip to main content

Matthias stelt zich voor

• 9 november 2022
  • 7 reacties
  • 242 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyy heyy allemaal diegene die dit lezen,

Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben matthijs. Op dit moment volg ik de opleiding verpleegkundige. Nu is het zo dat ik naast school en stage eigenlijk weinig bezigheden heb. Ik heb moeite met het aansluiten bij een groep, dus vrienden maken in een groep is lastig. Graag zou ik nieuwe mensen willen leren kennen. Dus vandaar dit bericht. Ik voel me op dit moment redelijk eenzaam . Om mensen op afstand te ontmoeten is voor mij geen probleem.

Ik vind het leuk om een terrasje te pakken, niet uit gaan is niet zo me ding. Wandelen vind ik ook leuk en dingen ondernemen zoals een activiteit.

Als je contact met me wil zoeken kan dat via een prive bericht of hieronder in de reactie van deze topic.

Ik hoop binnenkort iemand van jullie te kunnen ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Matthijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 10 november 2022

heee

Welkom Matthijs! =)  Wat leuk de opleiding verpleegkundige doe. Vindt je het een leuke opleiding?

R.P.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 19 november 2022

Hi Mathijs,

In een groep nieuwe mensen ontmoeten is inderdaad erg lastig voorral als je zelf niet zo snel iemand aanspreekt. Erg herkenbaar!

Ik zou zelf ook graag nieuwe mensen willen ontmoeten om leuke activiteiten zoals wandelen en andere leuke dingen mee te doen 

Waar kom je vandaan in Nederland?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 19 november 2022

Hallo mathijs 

Hier ook zo. Ik wil graag andere mensen ontmoeten maar het lukt niet goed. Waar kom je vandaan 

Groete pietertje

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 20 november 2022
Pieter schreef:

Hallo mathijs 

Hier ook zo. Ik wil graag andere mensen ontmoeten maar het lukt niet goed. Waar kom je vandaan 

Groete pietertje

Waar kom jij vandaan

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 21 november 2022

Meijerijstad

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 21 november 2022

Hoi @Matthias, welkom op de community! 

Vervelend om te horen dat het maken van connectie niet loopt zoals je zou willen. 

Naast dat join us een community heeft hebben we ook groepen! Dit kan online of soms ook fysiek, afhankelijk van waar je vandaan komt. Je doet dit samen met ongeveer 8 jongeren, een ervaringsvrijwilliger en een begeleider. Met als voornamelijk doel fijn te kletsen, sociale uitdagingen aan te gaan en vooral ook veel lol te maken. 

Dit klinkt misschien wel als iets voor jou, en ook voor jullie @Pieter en @R.P. 

Mochten jullie nou meer informatie willen, of kijken of zn groep geschikt is voor jullie kun je hieronder op de link klikken. Daar staat alles uitgelegd. Je mag ook altijd een berichtje sturen! Dan gaan we samen kijken.  https://join-us.nu/nl/doe-mee

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 21 november 2022

Hee @R.P. 

Wat vervelend dat je dat ervaart. Hopelijk heb je iet aan de tips van Sharon.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen