Skip to main content

MartijnP

• 15 november 2021
  • 5 reacties
  • 122 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo mensen uit de gemeenschap,

Ik ben martijn en zal mij even kort voorstellen.
Ik kwam de Join us community terrecht doordat een oud stagaire van deze organisatie die aanbevol aan mij.
ik lees graag zowel fictie en als fictie.
mijn lieveling onderwerpen voor lezen: phycologie, politieke theorie , fantasie , science fiction , oorlogsverhalen.   
ik vind politiek het meest interessante onderwerpen om over te hebben, zolang er over meer wordt gesproken dan je mening, er moeten wel goede argumenten achter zitten.
Wandelen in het bos doe ik ook graag.
ook teken ik graag maar de laatste tijd minder omdat ik daarvoor niet in de stemming ben.
Mijn muziek voorkeur is breed o.a  Deathcore, avant gard, militaire muziek , klassiek.
Qua sociale media gebruikik  alleen discord en telegram nog, met facebook en twitter ben ik al zeker een jaar gestopt,voelde als tijdverspilling

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 15 november 2021

Welkom!

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 15 november 2021

Hey Martijn welkom op de community! :wave:

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 16 november 2021

Welkom Martijn

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 16 november 2021

Hi Martijn, welkom nog

Rochella
  • 16 november 2021

Welkom Martijn! 

Wat teken je graag? Snap je gevoel wel dat je soms even wat minder zin/tijd hebt om te tekenen.. maar soms dan komen er ineens de ideeën weer binnenstromen! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen