Skip to main content

Marcello_23 omgeving maarssen/utrecht

• 6 september 2022
  • 10 reacties
  • 261 × bekeken

Marcello_23
Forum|alt.badge.img

Heeey ik ben nieuw hier. Mijn naam is marcel. Uit maarssen/utrecht. Zelf ben ik ook altijd alleen naast me famillie . Ik heb een depressie en sociale angst. Veel negatieve gedachtes in me hoofd. Heb niemand om een dagje weg te gaan bijvoorbeeld naar de bios, sporten of naar het festival te gaan. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 6 september 2022

Hey welkom ! 

Mocht je willen chatten mag het zo ie zo

Marcello_23
Forum|alt.badge.img

Joo dankjewel voor je reactie 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 7 september 2022

Hi welkom! 

Wat voor films en festivals vind je leuk om naartoe te gaan? 
En wat zijn je hobbies/doe je zoal in het dagelijks leven? 

Marcello_23
Forum|alt.badge.img

Wat voor films ik leuk vind is actiefilms of sciencefiction thriller. Bijvoorbeeld top gun die in de bios draait. Eerlijk gezegd ga ik niet zoveel naar festivals omdat ik niemand heb naar festivals te gaan. Anders moet ik wel alleen gaan maar dat klinkt beetje eng. Ik ben misschien geïnteresseerd techno house of urban. Zelf heb ik niet zoveel hobbies. Mijn hobbies zijn fitness , Serie kijken netflix, een dagje weg ofso 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 9 september 2022

@Marcello_23 Oh ja, die ken ik wel! Ben je er zelf ook al naartoe geweest?
De stap om alleen naar een festival te gaan, dat klinkt herkenbaar. Ik ga wel alleen naar concerten, maar festivals vind ik dan wel weer iets te veel van het goede om alleen te doen. 
wat voor series kijk je? In dezelfde richting als de films?

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 9 september 2022

Hoi Marcello 

wat een verhaal ik heb een beetje de zelfde situatie en misschien als je het fijn vind kunnen we best kennis maken 

Marcello_23
Forum|alt.badge.img

Heey koen wat fijn dat je hebt gereageerd. We kunnen er mischien erover praten. Mijn naam is marcel aangenaam.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hee @Marcello_23, ik kom ook uit die omgeving en zit in een vergelijkbare situatie, vooral op het moment.

Waar zou je nog meer graag heen willen naast de bios, sporten of een festival?

Ben zelf echt nog nooit op een festival geweest of met iemand naar de bios gegaan, dus ik ken het gevoel, Marcel.

Edward1999
Forum|alt.badge.img+4

Ik heb ook precies hetzelfde helaas ik kom uit West Brabant, wel een beetje uit de richting, maar heb een rijbewijs, en anders het Openbaar vervoer is ook goed te doen

Marcello_23
Forum|alt.badge.img
The Ineffable Bookworm schreef:

Hee @Marcello_23, ik kom ook uit die omgeving en zit in een vergelijkbare situatie, vooral op het moment.

Waar zou je nog meer graag heen willen naast de bios, sporten of een festival?

Ben zelf echt nog nooit op een festival geweest of met iemand naar de bios gegaan, dus ik ken het gevoel, Marcel.

Mischien naar een buiteland of naar steden waar ik nooit geweest ofzo verder weet ik eigenlijk niet zoveel 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen