Dag allemaal, even voorstellen, Marc hier 26 jaar en woon in Arnhem.
In de afgelopen jaren, na het afronden van de opleiding. Als IT-Engineer (te) veel gestort op het werk, wat leuk is, maar waardoor ik het (sociale)-leven niet heb opgebouwd/onderhouden. Tevens heeft het "kat uit de boom kijken" en zelfvertrouwen daar ook wel mee te maken. Daar zat ik niet echt mee de afgelopen jaren (schoof het naar de achtergrond), maar inmiddels heb ik hier wel steeds meer last van. Nu ik over de 26 jaar ben. Begint dit inmiddels richting het eenzaamheidsgevoel te gaan, wat jammer is, want ik ga er wel graag op uit, deel graag humor, dingen meemaken. Je denkt dan dat je de enige bent, maar via deze community kom ik erachter dat dit niet het geval is.
Ik ga graag wandelen (momenteel bezig met een wandeltocht rond Nijmegen), maar ga ook het land door voor NS-Wandelingen. Die wandelingen combineer ik ook met bezoeken van steden en maken van dronebeelden. Ook interesses in musea/concerten etc. Tevens fiets ik er graag op uit, richting de (Veluwe)zoom. En ga ik wel eens met mijn broer naar voetbal en festivals, maar die heeft weer een eigen vriendengroep met andere interesses. Ook een fan van speciaal bier, daarmee ook een terrasliefhebber.
Dit hier schrijven is overigens al wel een teken dat het zelfvertrouwen wel is gegroeid het afgelopen jaar. Wellicht al een lang verhaal, maar ja, schijven gaat wel weer gemakkelijk af.
Misschien voel je wat voor bovenstaande interesses, dan ben ik benieuwd, maar sta ook open voor nieuwe interesses.