Hoi! Ik ben Manon, 21 jaar en ik woon in Veghel. Ik merk de laatste tijd dat het lastig is om in de corona periode nieuwe mensen te leren kennen, vooral naar mate andere vriendschappen verwateren. Ik vind het juist super leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vandaar dat ik lid ben geworden van deze community.
Ik doe de opleiding optiek in Eindhoven en werk ook in het weekend bij de opticien waar ik het echt naar mijn zin heb. Ik ben vanaf het begin van de zomer al op zoek naar een kamer in Eindhoven maar dat is nu ook best lastig.
Verder houd ik heel erg van reizen, zo ben ik in januari 2020 naar Australië gevlogen om daar aupair te zijn en te reizen. Dit was echt een geweldige ervaring, maar ook daar kwam helaas de lockdown waardoor ik heel veel plannen heb moeten schrappen.
Ik vind het ook leuk om lekker films te kijken en boeken te lezen (ik ben een echte Harry Potter nerd 🤓). En ik speel ook piano en heb 5 jaar lang op hoger niveau (soort van :)) gedanst. Daar ben ik eigenlijk weer mee begonnen maar dat ligt nu ook even stil. Daarom had ik bedacht om te gaan skeeleren maar dit loopt nog een beetje stroef... Iets met angstig zijn op wieltjes 🤷🏼♀️