Skip to main content

Mandy, 28 jaar, omgeving Den Bosch

Mandy96
Forum|alt.badge.img+1

Hoihoi,

Mijn naam is Mandy en ik ben 28 jaar oud. Ik woon in de buurt van Den Bosch. 

Ik heb helaas weinig contacten/vrienden door persoonlijke omstandigheden, zo ben ik onzeker geworden door pesterijen in het (verre) verleden waardoor ik weinig contacten heb. Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vrienden te maken. 

Ik vind (bord)spelletjes, gamen, films/series kijken en wandelen leuk om te doen. Daarnaast heb ik een hond waar ik graag mee bezig ben. Verder ben ik creatief. Ook ben ik recent begonnen met badmintonnen en wil ik de sportschool weer op gaan pakken. 

Laat vooral weten als je mij beter wilt leren kennen of een keer iets wilt gaan doen. 

Je hoeft niet perse in de omgeving te wonen!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

FabianV
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 5 mei 2024

Hey Mandy,

Het lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen. 

Groet, Fabian

Lucine
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 55 reacties
  • 5 mei 2024

Hoi Mandy,

Ik lees dat we best veel dingen gemeen hebben, lijkt me leuk om te praten!

Groetjes Lucine :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 5 mei 2024

Hey Mandi,

Het lijkt mij super leuk om vrienden te worden. Zoals ik het lees hebben we veel overeenkomsten.

Groeten,

Stijn

Mandy96
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 5 mei 2024
Lucine schreef:

Hoi Mandy,

Ik lees dat we best veel dingen gemeen hebben, lijkt me leuk om te praten!

Groetjes Lucine :)

Hey,

Lijkt me leuk :)

Ik heb je een berichtje gestuurd

Suuz1997
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 6 mei 2024

Hey Mandy, ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Ik ben zelf 26 jaar en game ook graag. Ik kom graag in contact!

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 6 mei 2024

Hoi Mandy,

ik herken je wel in je verhaal, bij mij kwam het vooral door overgewicht en ben daar gelukkig nu mee bezig, daardoor wandel ik ook graag, vooral hier in de regio (Hengelo Ov) sallandse heuvelrug en buursezand zijn echt aanraders!

Verder hou ik ook erg veel van bordspellen, nogsteeds onverslagen in Uno 🤥 en kijk graag series.
Ik vind het ook niet on op en neer te rijden als dat zou moeten, mocht je het leuk lijken om verder te praten kan dat altijd!

Groetjes,
Lars 🐻

Lilly Russela
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 6 mei 2024

HeyHey Ik snap je goed. ik kom zelf uit Limburg
welke bordspellen vind je zoal leuk?
we hebben wel veel gemeen zo en ben wel benieuwd wat voor films je graag kijkt en ook wat je graag doet met je creatieve vaardigheden.
als je zin hebt om te praten mag je me een berichtje sturen hier of op discord :)

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 12 mei 2024

Hey Mandy,

Het lijkt me leuk om in contact te komen met elkaar! Als je zin hebt om te praten mag je me connecten op Discord via dex95_58320 .

Groetjes Dexy 😊

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 22 juni 2024

Hey Mandi,

Ik zag jouw berichtje. 

Ik ben yuki, 28 jaar en ik zou het leuk vinden om in contact met jouw te komen. 

Ik hou van wandelen, fietsen, museum bezoeken…

als je zin hebt om te praten mag je me een berichtje sturen hier :) 

Groet,

Yuki 

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 16 juli 2024

Heey Mandy, 

Ik woon zelf in Den Bosch. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met elkaar. 

Groetjes, 

Elise 

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 69 reacties
  • 18 juli 2024

Hi Mandy,

Ik woon net in een dorpje onder Den Bosch. Ik herken me wel in je verhaal. Het lijkt me leuk om eens contact te hebben.

Groetjes,
Melissa

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen