Skip to main content

Mace 21 omgeving tilburg/breda(maar eigenlijk overal)

Mace
Forum|alt.badge.img+6

ik heb eerder eigenlijk al een keer geprobeerd maar ik ga toch eens even opnieuw kijken. 

ik ben op zoek naar mensen om mee af te spreken en beter leren kennen. maar ook online vind ik oke. 

ik speel online vooral games als dead by daylight, minecraft of stardew valley. 

in het echt spreek ik graag af met mensen. ik vind het leuk om te shoppen, reizen, bioscoop, zwemmen of gewoon ergens in het park te gaan zitten. 

ik ben bereid om overal heen te gaan, dus maakt niet uit waar je woont :)

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 4 november 2023

Goede avond Mace :) grappige naam zo heb ik hem nog nooit gezien 😅

als het donderdag niet al te slecht weer is ga ik naar de efteling misschien als je het leuk vindt kunnen we samen gaan :) en zwemmen vind ik ook heel leuk om te doen dus mocht je dat een keer willen doen laat maar horen 😎

hopelijk vind je hier meer leuke/goeie vrienden ;)

Gr Jan

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 4 november 2023
Lonely One schreef:

Goede avond Mace :) grappige naam zo heb ik hem nog nooit gezien 😅

als het donderdag niet al te slecht weer is ga ik naar de efteling misschien als je het leuk vindt kunnen we samen gaan :) en zwemmen vind ik ook heel leuk om te doen dus mocht je dat een keer willen doen laat maar horen 😎

hopelijk vind je hier meer leuke/goeie vrienden ;)

Gr Jan

wat leuk! helaas heb ik doordeweeks stage. maar ik heb in het weekend vaak niets te doen dus we kunnen een keer gaan zwemmen

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 4 november 2023

Hey Mace, leuk om te zien dat jij ook in de buurt van Breda en Tilburg woont! woon zelf tegen de Belgische grens, maar kan makkelijk naar beide steden reizen! 

van de games die je benoemd speel ik Minecraft, en om in het echt af te spreken sta ik voor vrijwel alles open (zolang het maar geen fortuin kost haha). 

als je eens zin hebt om iets te doen (zowel online als offline) mag je altijd een berichtje sturen! 

Forum|alt.badge.img

Hey Mace,

Leuk bericht.

Ik vind het zelf ook leuk om naar de bios te gaan, ben gister ook geweest.

Wat voor werk doe je?

Groetjes Jitze

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 5 november 2023
jitze_0318 schreef:

Hey Mace,

Leuk bericht.

Ik vind het zelf ook leuk om naar de bios te gaan, ben gister ook geweest.

Wat voor werk doe je?

Groetjes Jitze

ik loop op dit moment stage op het laboratorium

Forum|alt.badge.img

O dat klinkt interesant.

Wat doe je zo al op dat laboratorium?

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 5 november 2023
jitze_0318 schreef:

O dat klinkt interesant.

Wat doe je zo al op dat laboratorium?

mijn lab zorgt ervoor dat het eten in je supermarkt of restaurant veilig is om eten. wij onderzoeken eten op bacterien. zelf mag ik nog niet veel. ik weeg het in

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 8 november 2023

ik vind het ook leuk als je online wil leren kennen woon best ver van jou maar toch kunnen we online vrienden worden?

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 8 november 2023
Remco schreef:

ik vind het ook leuk als je online wil leren kennen woon best ver van jou maar toch kunnen we online vrienden worden?

Is goed

Menno
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 november 2023
MaceAce schreef:

ik heb eerder eigenlijk al een keer geprobeerd maar ik ga toch eens even opnieuw kijken. 

ik ben op zoek naar mensen om mee af te spreken en beter leren kennen. maar ook online vind ik oke. 

in het echt spreek ik graag af met mensen. ik vind het leuk om te shoppen, reizen, bioscoop, zwemmen of gewoon ergens in het park te gaan zitten. 

Hoi Mace,

ik ben ook opzoek naar mensen om mee af te spreken voor dingen zoals bios of iets anders maar ik heb geen idee wat er allemaal te doen valt. Ik woon momenteel in Rotterdam dus dat ik wel in de buurt.  Ik kan ook overal heen komen met de trein.

Groetjes Menno

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 11 november 2023
Menno schreef:
MaceAce schreef:

Hoi Mace,

ik ben ook opzoek naar mensen om mee af te spreken voor dingen zoals bios of iets anders maar ik heb geen idee wat er allemaal te doen valt. Ik woon momenteel in Rotterdam dus dat ik wel in de buurt.  Ik kan ook overal heen komen met de trein.

Groetjes Menno

dat klinkt inderdaad wel leuk. misschien kunnen we een keer wat plannen?

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 13 november 2023

ik kom uit friesland is wel wat dus ver haha

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 13 november 2023
Remco schreef:

ik kom uit friesland is wel wat dus ver haha

Nah Joh. Mijn vriend komt ook uit Friesland dus dat is helemaal prima

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 13 november 2023

Oke leuk ik woon in sneek weet niet of  je dat kent?

Netraam
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 30 juli 2024

Klinkt gezellig ik kom uit een dorpje tussen tilburg en eindhoven in, het lijkt me leuk om iets te gaan doen!

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 31 juli 2024

Hey Mace!

Ik las dat je onder andere van videogames houdt en naar de bioscoop gaan ook leuk vind! Nou komt dat top uit want ik ga bijna wekelijks naar de bioscoop toe (tenzij er niks interessants draait) Ik ben echt een film fanaat kun je wel zeggen 😂

Als je nog vrienden zoekt en je vind het geen probleem om naar Zwolle te reizen stuur me dan alsjeblieft een berichtje! Lijkt me enorm leuk om in contact te komen met je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen