Skip to main content

Louise bijna 18 omgeving Utrecht

• 24 december 2021
  • 4 reacties
  • 169 × bekeken

Louise
Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben Louise, 17 jaar (bijna 18) en ik woon in de omgeving Utrecht. Ik heb mijn havo diploma in the pocket en zit momenteel op het vwo. Het lijkt me leuk om een studie te gaan doen in de richting van media en cultuur.
Mijn interesses zijn o.a. (Nederlandse) films en televisieprogramma's, creatief bezig zijn en lezen. Ik vind het ook altijd gezellig om een gesprek met iemand te voeren!
Ik heb me ingeschreven omdat het me een fijne manier lijkt om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen (met misschien ook dezelfde interesses) :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 24 december 2021

Hallo Louise,

Welkom op de community en leuk dat je jezelf hebt voorgesteld.

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 december 2021

Hey Louise!

Welkom! :blush:

Er zijn zooooveeel studies! Maar het scheelt dat je al weet in welke richting jij wilt gaan!  

Ik hoop dat je leuke contacten hier mag op doen! :blush: Dat komt volgens mij wel helemaal goed! :wink:

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 28 december 2021

heyy louise

leuk dat je je hebt aan gemeld

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 19 januari 2022

@Louise 

Hey, super leuk dat je je met media bezig houdt, ik houd mij bezig met politiek, heeft ook een beetje met media te maken ;). Als je het leuk lijkt om een keer te praten stuur me dan voor een berichtje. Ik woon trouwens ook in Utrecht.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen