Skip to main content

Lou 17

Lou
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 1 reactie

Hoi iedereen! 

Mijn naam is Lou, ik ben 17 en studeer psychologie. Ik heb mij mijn hele leven eigenlijk al een buitenbeentje gevoeld. Het was niet zo dat mensen mij niet mochten, maar ik was nooit iemands eerste keus en was vaak alleen. Ook nu nog heb ik heel erg dit gevoel, ik heb heel wat mensen om me heen die ik enorm graag zie, maar met wie ik toch echt een soort connectie en diepte mis, waardoor ik me alsnog enorm eenzaam voel. Ik ben vermoedelijk hoogbegaafd, en dit zou een verklaring kunnen zijn voor dat gevoel van anders zijn. Hierdoor vind ik het vaak ook moeilijk contacten te onderhouden. 

Ik heb wel wat verschillende hobby’s, gaande van muziek en poëzie, tot psychologie en coderen. Ik vind het ook interessant om te leren over diversiteit onder mensen, en over hoe wij functioneren in onze sociale maatschappij. 

Ik hoop hier wat mensen te vinden die het fijn zouden vinden eens wat te praten, het maakt mij niet zoveel uit over wat, en die het eenzame gevoel ook gewoon wel herkennen. 

Veel liefs

Lou 🌻

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 8 december 2021

Hey Lou, goed dat je deze community hebt gevonden. Ik denk dat hier veel mensen zijn die het gevoel dat je omschrijft herkennen. Wat voor muziek vind je leuk?

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 8 december 2021

Hey Lou! Hoe ben je eigenlijk ge”intereseerd geraakt in psychologie?

xx_ro_smurf_xx
Forum|alt.badge.img+3

Hey welkom!! 

Wat herken ik mij in jou verhaal over dat je je altijd al een beetje een buitenbeentje hebt gevoeld! 

Als je het leuk vindt staat mijn privé chat altijd open voor een gezellig gesprek😊

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 8 december 2021

Hoi Lou,

Ik kan me wel vinden in wat je schrijft. Als je eens wil chatten, feel welcome.

Lou
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 8 december 2021
Koolvis schreef:

Hey Lou, goed dat je deze community hebt gevonden. Ik denk dat hier veel mensen zijn die het gevoel dat je omschrijft herkennen. Wat voor muziek vind je leuk?

Dankjewel! Goh, echt vanalles eigenlijk. Enkele specifieke artiesten zijn Froukje, Stromae, Pomme, pentatonix (en K3 hehe) etc. en verder evengoed dingen als klassieke muziek tot hardere soorten. En jij? 

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 9 december 2021
Lou schreef:

Dankjewel! Goh, echt vanalles eigenlijk. Enkele specifieke artiesten zijn Froukje, Stromae, Pomme, pentatonix (en K3 hehe) etc. en verder evengoed dingen als klassieke muziek tot hardere soorten. En jij? 

Leuk, ik eigenlijk ook van alles wat, ligt ook aan mijn bui. Meestal wel rock of singer songwriters. Stromae vind ik ook goed.

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 10 december 2021

Hee welkom! :)

Ik herken dat wat je zegt, vooral dat je de diepgang en connectie mist, dat is echt een hele lastige :(

Ik sta altijd open voor een gesprekje! :)

Die profielfoto van je, heb je die toevallig ook zelf getekend of dat niet?

Rochella
  • 504 reacties
  • 13 december 2021

Welkom Lou!

Jouw verhaal is heel erg herkenbaar, ook voor mij! Ik ben inmiddels 26 maar ik heb nog steeds momenten waarop ik mij eenzaam voel. Het is goed juist dat je nu een stap hebt genomen zodat je daar in je toekomst (hopelijk) meer aan hebt! Goed dat je de regie in eigen hand neemt! :blush:

Wat wil je na je studie in psychologie gaan doen? Mocht je er behoefte aan hebben dan mag je mij altijd een berichtje sturen! 

YiView
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 28 reacties
  • 14 december 2021

Hoi Lou,

Mooi hoe je jezelf voorstelt en fijn dat er zoveel herkenning is. Je verhaal is begrijpelijk en als je wilt praten mag me een berichtje sturen; vooral als het over muziek, psychologie of coderen gaat :wink:     

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 15 december 2021

Hoi Lou,

Wat voor muziek luister je allemaal?

Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 36 reacties
  • 15 december 2021
Lou schreef:

Hoi iedereen! 

Mijn naam is Lou, ik ben 17 en studeer psychologie. Ik heb mij mijn hele leven eigenlijk al een buitenbeentje gevoeld. Het was niet zo dat mensen mij niet mochten, maar ik was nooit iemands eerste keus en was vaak alleen. Ook nu nog heb ik heel erg dit gevoel, ik heb heel wat mensen om me heen die ik enorm graag zie, maar met wie ik toch echt een soort connectie en diepte mis, waardoor ik me alsnog enorm eenzaam voel. Ik ben vermoedelijk hoogbegaafd, en dit zou een verklaring kunnen zijn voor dat gevoel van anders zijn. Hierdoor vind ik het vaak ook moeilijk contacten te onderhouden. 

Ik heb wel wat verschillende hobby’s, gaande van muziek en poëzie, tot psychologie en coderen. Ik vind het ook interessant om te leren over diversiteit onder mensen, en over hoe wij functioneren in onze sociale maatschappij. 

Ik hoop hier wat mensen te vinden die het fijn zouden vinden eens wat te praten, het maakt mij niet zoveel uit over wat, en die het eenzame gevoel ook gewoon wel herkennen. 

Veel liefs

Lou 🌻

Hey Lou.  Ik herken je verhaal. Vooral het stuk dat je aangeeft dat je je nooit  een eerste keus hebt gevoeld en dat je de connectie/diepte in een vriendschap mist.  Zelf heb ik 1 beste vriendin(waar ik heel dankbaar voor ben) maar soms kan ik met haar niet over de dingen praten die ik zou willen. Ik denk dat ieder persoon behoefte heeft aan vriendschap/liefde enzo. De ene persoon hoeft daar niks voor te doen(het gaat vanzelf) en bij de ander is het helemaal niet zo vanzelfsprekend. Ik vind dat eigenlijk best gek, waar ligt dat dan aan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 24 reacties
  • 25 december 2021

Hey Lou!

Wat goed dat je je hebt aangemeld voor deze community! Ik herken je gevoel van eenzaamheid en het zijn van een buitenbeentje helaas ook. Ik zie dat je muziek als hobby hebt. Luister je deze muziek vooral? Of maak je de muziek ook zelf?

Ik sta altijd open voor een gesprekje als je dat leuk lijkt! :)

Liefs Maud

Meisje
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 4 reacties
  • 28 december 2021

Hey Lou :)
Ik las dat je ook van K3 houdt! Wat leuk, ik ook :D

Wat is jouw favoriete K3 liedje? En hoe bevalt jouw opleiding tot nu toe? Ik lees zelf graag boeken over psychologie. Liefs, Meisje 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen