Haii,
Ik ben lotte en ik ben 16 jaar. Ik woon in Venray en doe op dit moment een studie in Eindhoven. mijn moeder zag joinus in de krant en zei dat het misschien wel wat voor mij was, ik heb mezelf gelijk aangemeld want ik dacht waarom ook niet? We hebben thuis op dit moment 3 katten thuis, en hebben altijd thuis katten gehad dus ik weet niet beter hahaha.
Ik vind het leuk om te lezen vooral engelse boeken vind ik op dit moment heel leuk. Ook vind ik het leuk om te bakken dus als je recepten/ideeën hebt laat ze zeker horen! Muziek heb ik bijna altijd aan staan ook bij het lezen en bakken dus! Welke muziek ik leuk vind ben ik niet zo kieskeurig in want ik vind het juist leuk om verschillende dingen te luisteren. Alleen nederlandse muziek ben ik niet zo’n fan van maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Voor de rest zot ik veel op tiktok en netflix wanneer ik een leuke serie kan vinden, dit is natuurlijke makkelijke tijd verdrijf als je niet zoveel vrienden hebt. Maar daarom heb ik mezelf natuurlijk aangemeld :)
Doordat ik in het eerste jaar van mijn opleiding zit ken ik nog niet zoveel mensen daar en ben niet altijd heel snel in contacten leggen, en van mijn middelbare school heb ik niet zoveel vrienden overgehouden. Ik hoop dat ik hier dus leuke mensen kan ontmoeten waarmee ik gezellig kan praten, want ik vind het altijd super leuk en gezellig om gewoon te praten over van alles en nog wat en kan dus op sommige momenten veel praten hahaha<3