Skip to main content

Lotte 16 jaar omgeving Venray

• 6 januari 2022
  • 9 reacties
  • 133 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Haii,

Ik ben lotte en ik ben 16 jaar. Ik woon in Venray en doe op dit moment een studie in Eindhoven. mijn moeder zag joinus in de krant en zei dat het misschien wel wat voor mij was, ik heb mezelf gelijk aangemeld want ik dacht waarom ook niet? We hebben thuis op dit moment 3 katten thuis, en hebben altijd thuis katten gehad dus ik weet niet beter hahaha. 

Ik vind het leuk om te lezen vooral engelse boeken vind ik op dit moment heel leuk. Ook vind ik het leuk om te bakken dus als je recepten/ideeën hebt laat ze zeker horen! Muziek heb ik bijna altijd aan staan ook bij het lezen en bakken dus! Welke muziek ik leuk vind ben ik niet zo kieskeurig in want ik vind het juist leuk om verschillende dingen te luisteren. Alleen nederlandse muziek ben ik niet zo’n fan van maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Voor de rest zot ik veel op tiktok en netflix wanneer ik een leuke serie kan vinden, dit is natuurlijke makkelijke tijd verdrijf als je niet zoveel vrienden hebt. Maar daarom heb ik mezelf natuurlijk aangemeld :)

Doordat ik in het eerste jaar van mijn opleiding zit ken ik nog niet zoveel mensen daar en ben niet altijd heel snel in contacten leggen, en van mijn middelbare school heb ik niet zoveel vrienden overgehouden. Ik hoop dat ik hier dus leuke mensen kan ontmoeten waarmee ik gezellig kan praten, want ik vind het altijd super leuk en gezellig om gewoon te praten over van alles en nog wat en kan dus op sommige momenten veel praten hahaha<3 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Hazelnoten
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 6 januari 2022

Hoiii, 

Wat voor opleiding doe je momenteel? Misschien lees ik er compleet over hoor maar ik zie het nergens staan haha.

Ik heb wel wat recepten voor je trouwens! Ik bak sinds kort bijna elke week een cake.

Ookal dan moet je wel fan zijn van chocolade ;)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 6 januari 2022

Halloo,

ooh nee klopt staat er niet in hahaha helemaal vergeten! Ik doe op dit moment de opleiding sociaal werk (mbo 4) en wil hierna door studeren in psychologie. En chocola kan er bij mij altijd in dus dat is geen probleem:) 

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 6 januari 2022
Lot schreef:

Haii,

Ik ben lotte en ik ben 16 jaar. Ik woon in Venray en doe op dit moment een studie in Eindhoven. mijn moeder zag joinus in de krant en zei dat het misschien wel wat voor mij was, ik heb mezelf gelijk aangemeld want ik dacht waarom ook niet? We hebben thuis op dit moment 3 katten thuis, en hebben altijd thuis katten gehad dus ik weet niet beter hahaha. 

Ik vind het leuk om te lezen vooral engelse boeken vind ik op dit moment heel leuk. Ook vind ik het leuk om te bakken dus als je recepten/ideeën hebt laat ze zeker horen! Muziek heb ik bijna altijd aan staan ook bij het lezen en bakken dus! Welke muziek ik leuk vind ben ik niet zo kieskeurig in want ik vind het juist leuk om verschillende dingen te luisteren. Alleen nederlandse muziek ben ik niet zo’n fan van maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Voor de rest zot ik veel op tiktok en netflix wanneer ik een leuke serie kan vinden, dit is natuurlijke makkelijke tijd verdrijf als je niet zoveel vrienden hebt. Maar daarom heb ik mezelf natuurlijk aangemeld :)

Doordat ik in het eerste jaar van mijn opleiding zit ken ik nog niet zoveel mensen daar en ben niet altijd heel snel in contacten leggen, en van mijn middelbare school heb ik niet zoveel vrienden overgehouden. Ik hoop dat ik hier dus leuke mensen kan ontmoeten waarmee ik gezellig kan praten, want ik vind het altijd super leuk en gezellig om gewoon te praten over van alles en nog wat en kan dus op sommige momenten veel praten hahaha<3 

Hey , ik ben Saskia 21 jaar en woon ook in gemeente Venray en heb me ook aangemeld doordat ik het in de krant zag, als je wil mag je me wel een berichtje sturen dat we kunnen praten 

Hazelnoten
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 6 januari 2022
Lot schreef:

Halloo,

ooh nee klopt staat er niet in hahaha helemaal vergeten! Ik doe op dit moment de opleiding sociaal werk (mbo 4) en wil hierna door studeren in psychologie. En chocola kan er bij mij altijd in dus dat is geen probleem:) 

Oh wat super leuk! Heeft me altijd interessant geleken sociaal werk :) en ik zal je binnenkort mn chococake recept toesturen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 6 januari 2022
Hazelnoten schreef:
Lot schreef:

Halloo,

Oh wat super leuk! Heeft me altijd interessant geleken sociaal werk :) en ik zal je binnenkort mn chococake recept toesturen!

Nou als je iets wilt weten over de opleiding ben je altijd welkom om vragen te stellen! En zal het recept zeker uitproberen als ik hem heb want met een chococake kun je denk niet echt fout gaan hahaha ;)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 6 januari 2022
Saskiaaaa schreef:
Lot schreef:

Haii,

Hey , ik ben Saskia 21 jaar en woon ook in gemeente Venray en heb me ook aangemeld doordat ik het in de krant zag, als je wil mag je me wel een berichtje sturen dat we kunnen praten 

aah wat toevallig! Wil zeker even kennismaken

Rochella
  • 504 reacties
  • 7 januari 2022

Welkom Lotte!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt!:blush:

We hebben hier op de community een leesgroepje en misschien vind je het wel leuk om ook mee te doen? 

Welke boeken lees jij graag? 

Veel plezier op de community!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 7 januari 2022

Leuk! zal er eens is naar gaan kijken. Ik vind vooral spannende boeken het leukste :)

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 7 januari 2022

Hey Welkom bij de community :)

Als je dan Engelse boeken leest lees je dan vaak over een bepaalde onderwerp of gewoon een spannend verhaal? 

We hebben op de community meerdere mensen die van bakken houden

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen