Skip to main content

Lorena, 24 jaar, omgeving Didam

• 18 september 2022
  • 6 reacties
  • 101 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben Lorena en ik ben bijna 24. Ik woon in Didam met mijn vriendin en ik ben op zoek naar vriend(inn)en in deze regio (Arnhem/Nijmegen ook prima).

Ik ben een kattenmens, een beetje introvert en mijn hobby's zijn paaldansen, schrijven, winkelen, creatieve bezigheden. Als het klikt kan ik ook de hele dag kletsen. 

Ik heb autisme dus ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet beginnen, maar eenmaal vrienden dan heb je mij voor het leven. 

Let me know als je een keer op vriendschappelijke date wil! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Mark
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 18 september 2022

hey Lorena

welkom en leuk dat je op de community bent

waar schrijf je meestal over?

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 18 september 2022

Hey Lorena, 

Welkom op de community, leuk dat je er bent! 
Paaldansen is een hobby die je niet vaak hoort, hoe heb je dat ontdekt haha? Ik ben zelf ook graag creatief bezig trouwens! Wat doe jij graag? 

Groetjes! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 19 september 2022
Mark schreef:

hey Lorena

welkom en leuk dat je op de community bent

waar schrijf je meestal over?

Ik heb niet echt een vast thema, maar meestal gaat het richting spannend, mystery, scifi of romantiek

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 19 september 2022
Sharon schreef:

Hey Lorena, 

Welkom op de community, leuk dat je er bent! 
Paaldansen is een hobby die je niet vaak hoort, hoe heb je dat ontdekt haha? Ik ben zelf ook graag creatief bezig trouwens! Wat doe jij graag? 

Groetjes! 

We hadden op de middelbare ooit try outs en toen vond ik het heel leuk, uiteindelijk wel pas 4 jaar later eraan begonnen. 

Ik doe graag schrijven, naaien of dingen knutselen

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 19 september 2022

Hi welkom!

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 19 september 2022

@Lorena Wat leuk dat je middelbare school try outs had, toen je het benoemde bedacht ik me ineens dat ik die mogelijkheid ook heb gehad maar toen voor iets anders heb gekozen. Maar leuk! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen