Skip to main content

Lisa, 25, omgeving Zwolle

Lisa98
Forum|alt.badge.img

Hoi! Mijn naam is Lisa en ik ben 25 jaar oud. Ik ben sindskort in Zwolle komen wonen. Het lijkt mij leuk om nieuwe vriendschappen op te bouwen om bijv. een drankje te doen, naar een concert te gaan, te wandelen, naar de bioscoop bijv. of het theater. Of andere dingen, ik sta open voor veel!

Ik sta open voor iedereen ongeacht waar je woont dus als je dit aanspreekt dan lijkt het me gezellig om je te leren kennen! In een groepje lijkt me ook leuk!

13 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 9 januari 2024

Hi Lisa, wat een leuk verhaal en nice dat je uit zwolle komt. Wat is je favoriete artiest. Ik heb er zelf 2 Suzan & Freek en Chef special. 

Passie0307
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 9 januari 2024

Hoi Lisa,

het lijkt me leuk om eens wat te doen samen zoals ergens wat drinken om elkaar te leren kennen. Ik woon wel onder in Brabant dus ik weet niet hoe jij zit met reizen dat we bijvoorbeeld in het midden afspreken?

groetjes Pascal

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 12 januari 2024

Heey lisa ik zelf kom uit Friesland dat is ongeveer een uurtje van zwolle als je het leuk vind kunnen we wel eens afspreken vind eigenlijk veel leuk dus laat me weten.

Flo
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 15 januari 2024

Hey Lisa, ik verhuis binnen een paar maanden ook naar Zwolle. (woon nu nog in Lelystad)

Momenteel ben ik bezig met het uitbreiden van m'n netwerk in en om Zwolle en ik vind het altijd leuk spontane dingen te doen. Concerten is ook echt iets wat ik heel leuk vind.

Voel je vrij me een berichtje te sturen :)

Jade Ayla
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 15 januari 2024

heyhey,

welkom hier! Ik woon zelf in Meppel, vlakbij Zwolle. Stuur me gerust een berichtje als het je leuk lijkt om elkaar een keertje te ontmoeten!

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 16 januari 2024

Hoi,

Is Noord Holland een probleem? Ben wel stuk ouder dan jij.

Je voorstellen te wandelen, naar de bioscoop spreken mij erg aan. Ik zou dit zelf ook voorstellen met als extra opties pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

TheEldritchDreamer
Forum|alt.badge.img+3

Heya Lisa!

Welkom bij Join Us; al beetje gesettled op je nieuwe woonplek?

Ik woon in Amersfoort. Ik sta ook open voor vanalles en lijkt me leuk om bijvoorbeeld te wandelen of iets. ^^ 

Stuur me gerust een berichtje. 😁

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 17 januari 2024

Hi Lisa,

Ik ben zelf 23 en nieuw hier! Dat klinkt erg gezellig :) wat leuk dat jij ook de stap neemt om nieuwe mensen te leren kennen.

zelf woon ik sinds kort in Zwanenburg (net naast Amsterdam), maar voor mij is afstand in principe ook geen probleem

Ook mij kan je gerust een berichtje sturen. Groetjes!

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 18 januari 2024

Wat voor films houd je? Woon zelf in Oss

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 18 januari 2024

Hoi Lisa,

Wat een nice intro. Begrijpelijk dat je dan weer helemaal moet settelen, een nieuwe omgeving is altijd lastig wat dat betreft. Inmiddels al wat gewend?

Gezellig en leuk idee om iets samen te doen! Laten we een keer iets drinken of een wandeling maken ergens, idee? Vanuit Duivendrecht kan ik prima met de trein jouw kant uit komen.

PS: Ik ben 28 jaar, maar ik neem aan dat je dat oké vindt ;)

Stuur me gerust een (privé-)berichtje. Groetjes!

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 14 mei 2024

Hey Lisa, 

Wat een leuk berichtje. 

Ik hoop dat je een beetje gesetteld bent in Zwolle. Ik woon nog in Dalfsen maar ik ben veel in Zwolle te vinden. Ik ben zelf veel in de natuur of op terrasjes. Verder hou ik van rommel loeren bij de kringloop en picknicken met mooi weer. Ik vind het vooral gezellig om gewoon gezellig te kletsen.

Mocht je nog openstaan voor nieuwe contacten, zou ik het leuk vinden om je te leren kennen. 

Groetjes, 

Esmeralda 

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 17 mei 2024

Hii Lisa,

Leuk dat je bent verhuisd naar Zwolle, mooie stad! Ik woon zelf in Deventer, dus redelijk in de buurt. Ik ben zelf vorig jaar verhuisd naar Deventer en zou ook nog graag wat meer mensen in de buurt willen leren kennen. Als je een keer wilt kletsen of met dit mooie weer een stukje wilt wandelen, let me know!

Groetjes Chanel

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 22 mei 2024

Hey Lisa,

Ik ben zelf 24 jaar en woon ook in Zwolle.

Lijkt me leuk om een keer af te spreken! Stuur me gerust een prive bericht :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen