Beste allemaal,
Mijn naam is Lisa, ik ben 23 jaar oud en woon in de omgeving van Enschede. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam in de hotellerie en ik heb ook interesse in het werken met cliënten binnen de gehandicaptenzorg (waar ik nu niet werk). Mijn interesse is enorm gegroeid tijdens de opleiding Ad Sociaal Werk in de Zorg (Hogeschool Saxion) waar ik donderdag mijn diploma voor zal ophalen. Ophalen met mijn super lieve vriend en mijn twee hardwerkende ouders die me vaak inspireren om door te zetten. Doorzetten vind ik echter niet altijd makkelijk en daar had ik gisteren ook last van toen een vriendin de vriendschap per app verbrak. Deze vriendin heb ik ongeveer twee jaren geleden via hier mogen leren kennen en omdat we zoveel leuke dingen hebben mogen ervaren, geloof ik dat dit een goede plek kan zijn om opnieuw op 'ontdekkingsreis' te gaan. Voor mij is het belangrijk dat iemand in het oosten van het land woont, zich open durft te stellen en mij uiteraard in mijn waarde laat. Lachen is ook belangrijk, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd ;). Hoe fijn is het als je je zo veilig voelt dat je zelfs samen kan huilen of kan schelden als het nodig is?
Stuur een bericht bij interesse en wie weet, komt er wat moois uit!
Groetjes Lisa