Hèhè eindelijk ben ik tot deze groep toegelaten.
Mijn naam is Lisa, ik ben 21 jaar oud en studeer sociaal werk op het Saxion te Enschede. Ik ben HEEL erg dankbaar voor het feit dat ik op een hogeschool les mag en kan volgen en daarnaast over een praktijkomgeving beschik waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen. Leren staat centraal. Financiën komen later wel. Na de tweejarige opleiding ben ik 23 jaar oud en wil ik graag een baan hebben waarin ik echt gelukkig ben. Het lijkt mij fijn om vanuit die baan door te kunnen groeien naar hogere/betere functies, waarin de mens centraal staat. Als sociaal persoon krijg ik energie van mensen. Mensen die ik aan het lachen maak, mensen die naar mij luisteren en mensen die het goede voorbeeld geven. Dit soort mensen zie je op mijn stageplek, op school, in mijn eigen buurt... Toch merk ik dat ik het heel erg leuk zou vinden om met wat meer gelijkgestemden om te gaan. Mensen die er ook van houden om de mobiel eens aan de kant te leggen. Mensen die voor elkaar open staan. Mensen die dingen niet voor een ander invullen. Mensen die graag een nieuw hoofdstuk in hun leven willen beginnen.
Schroom niet om een berichtje te sturen.
Liefs,
Lisa