Skip to main content

Lisa 21 omgeving Enschede

• 9 januari 2023
  • 7 reacties
  • 200 × bekeken

Hèhè eindelijk ben ik tot deze groep toegelaten. 

Mijn naam is Lisa, ik ben 21 jaar oud en studeer sociaal werk op het Saxion te Enschede. Ik ben HEEL erg dankbaar voor het feit dat ik op een hogeschool les mag en kan volgen en daarnaast over een praktijkomgeving beschik waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen. Leren staat centraal. Financiën komen later wel. Na de tweejarige opleiding ben ik 23 jaar oud en wil ik graag een baan hebben waarin ik echt gelukkig ben. Het lijkt mij fijn om vanuit die baan door te kunnen groeien naar hogere/betere functies, waarin de mens centraal staat. Als sociaal persoon krijg ik energie van mensen. Mensen die ik aan het lachen maak, mensen die naar mij luisteren en mensen die het goede voorbeeld geven. Dit soort mensen zie je op mijn stageplek, op school, in mijn eigen buurt... Toch merk ik dat ik het heel erg leuk zou vinden om met wat meer gelijkgestemden om te gaan. Mensen die er ook van houden om de mobiel eens aan de kant te leggen. Mensen die voor elkaar open staan. Mensen die dingen niet voor een ander invullen. Mensen die graag een nieuw hoofdstuk in hun leven willen beginnen. 

Schroom niet om een berichtje te sturen.

Liefs, 

Lisa

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

• Explorer
  • 1 reactie
  • 9 januari 2023

Oh wat leuk! Ik woon ook in Enschede  ben 25 jaar ik ben hiernaar toe verhuisd en vind het lastig om nieuwe contacten hier te leggen /maken.

• 0 reacties
  • 9 januari 2023

Ha Frederieke!

Dankje voor je bericht. 

Super leuk om te lezen dat je in Enschede woont. Zelf woon ik een klein stukje van Enschede vandaan. Ik woon dichtbij het dorp Boekelo. Even wandelen en je bent er.

Snap dat het moeilijk kan zijn om nieuwe contacten te leggen. Hoop dat je er niet teveel druk door voelt.

bouke
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 9 januari 2023

Hee wat leuk, meer mensen uit Enschede! 🎉 Ik ben zelf inmiddels alweer 29 jaar en ooit ook voor een studie op de Uni naar Enschede verhuisd en inmiddels hier (nog even) blijven plakken. Ondanks dat ik denk ik momenteel best veel vrienden heb, zijn veel van die vrienden inmiddels ook weer weg verhuisd uit Enschede en mis ik het wel om spontaan doordeweeks bijvoorbeeld een (bord)spelletje te doen met vrienden.

Ik heb tijdens mijn studie vooral veel mensen leren kennen via een studievereniging en eventuele clubjes/commissies waarbij je je daar kan aansluiten. Op de UT kun je je sowieso aansluiten bij veel sport en cultuur verenigingen (ook als je op het Saxion zit).

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 9 januari 2023

Heyy wat leuk mens uit de buurt ik ben zelf 24 

zelf kom ik namelijk uit Haaksbergen en ik werk fulltime in glanebrug ik had zelf moeite om nieuwe vrienden te maken maar heb er nu gelukkig wel een paar waar ik goed mee kan opschieten maar door mijn werk ben ik vraag vroeg klaar en dan ben ik meestal allen thuis en doe ik dingen voor me zelf maar afspreken met andere lijkt me dan ook nog wel leuk om te doen 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 10 januari 2023

Hey Lisa :) 

Van harte welkom :)  Wat zijn naast school  je hobby's? 

Ik sta altijd open voor een gezellige chat.

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 18 maart 2023
Anonymous schreef:

Hèhè eindelijk ben ik tot deze groep toegelaten. 

Mijn naam is Lisa, ik ben 21 jaar oud en studeer sociaal werk op het Saxion te Enschede. Ik ben HEEL erg dankbaar voor het feit dat ik op een hogeschool les mag en kan volgen en daarnaast over een praktijkomgeving beschik waarin ik mezelf verder kan ontwikkelen. Leren staat centraal. Financiën komen later wel. Na de tweejarige opleiding ben ik 23 jaar oud en wil ik graag een baan hebben waarin ik echt gelukkig ben. Het lijkt mij fijn om vanuit die baan door te kunnen groeien naar hogere/betere functies, waarin de mens centraal staat. Als sociaal persoon krijg ik energie van mensen. Mensen die ik aan het lachen maak, mensen die naar mij luisteren en mensen die het goede voorbeeld geven. Dit soort mensen zie je op mijn stageplek, op school, in mijn eigen buurt... Toch merk ik dat ik het heel erg leuk zou vinden om met wat meer gelijkgestemden om te gaan. Mensen die er ook van houden om de mobiel eens aan de kant te leggen. Mensen die voor elkaar open staan. Mensen die dingen niet voor een ander invullen. Mensen die graag een nieuw hoofdstuk in hun leven willen beginnen. 

Schroom niet om een berichtje te sturen.

Liefs, 

Lisa

Hoi Lisa,  wat leuk om je te leren kennen. Ik ben Eloy, ook 21 jaar uit Zwolle. Ik hou van wandelen, lezen, hardlopen, fotograferen en ga naar de sportschool.

Ik ben ook opzoek naar nieuwe mensen leren kennen. 

Stuur gerust een berichtje als je wilt chatten?

Groetjes,

Eloy.

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 12 juni 2023
Frederieke schreef:

Oh wat leuk! Ik woon ook in Enschede  ben 25 jaar ik ben hiernaar toe verhuisd en vind het lastig om nieuwe contacten hier te leggen /maken.

Hi!

Herkenbaar! Ik vind het ook lastig om op nieuwe mensen af te stappen.

Zelf woon ik ook in Enschede! En ik ben 28 jaar.
Misschien lijkt het je leuk om contact te houden? :)

Groetjes Amber

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen