Skip to main content

Linda, 21 jaar, Den Bosch!

Hey allemaal!

Mijn naam is Linda, 21 jaar en ik ben woonachtig in Den Bosch ^^ Ik vind het super leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar vind dit in het echt soms nogal lastig. Daarom ga ik het nu hier proberen!
Ik houd ervan om creatief bezig te zijn, lekker te chillen en met een wijntje en een hapje op het terras te belanden. Ook hou ik van spelletjes. Ik werk fulltime in het basisonderwijs en ik geniet in mijn vrije tijd van mijn drie nichtjes. Eigenlijk ben ik nog op zoek naar een wekelijkse activiteit, want een echte hobby heb ik niet en vind ik lastig om te vinden. 

Ik hoop dat ik iemand kan vinden met dezelfde (of eenzelfde) interesse(s) :)

Liefs xx

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Lauren
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 27 reacties
  • 10 juli 2023

Hey Linda,

Mijn naam is Lauren, ik ben 23 jaar en woon in Pijnacker (misschien wel beetje uit de buurt….).

Het lijkt mij gezellig om elkaar te leren kennen, ben namelijk altijd in voor een terrasje!

Lijkt het je wat om mij ook te leren kennen? Let me know (stuur me gerust een privéberichtje :))

Jersey
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 11 juli 2023

Welkom ! 

Ik kom uit tilburg ben wel vaker dicht bij den bosch me kids wonen in vlijmen als je het leuk vindt kunnen we elkaar altijd beter leren kennen!

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 11 juli 2023

Hey Linda, leuk dat je je hier hebt aangemeld. Wat voor spelletjes speel je graag? Terrasje pakken is altijd leuk om te doen inderdaad! Aan welke groep(en) geef je les en wat vind je het leukst aan je baan? 

Groetjes!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen