Skip to main content

Leuke vrienden omgeving Nijkerk

• 17 april 2023
  • 1 reactie
  • 73 × bekeken

Hoi allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Tessa en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in Nijkerk en zoek nieuwe vrienden in de omgeving, omdat veel vrienden verhuist zijn of ver weg wonen.. Ik zoek vooral iemand waar ik leuk mee kan kletsen en waar ik leuke uitjes mee kan doen. Ik hou ervan om lekker een avondje op het terras te zitten. Ook een dagje shoppen of naar de bioscoop doe ik graag. Ik hou niet van uitgaan en stappen. Maar ergens gezellig wat drinken vind ik wel leuk! Ik zoek vooral vrienden in mijn eigen omgeving. Lijkt het jou nou leuk om in contact te komen? Wees niet bang en stuur gerust een bericht of een privé bericht. En wie weet tot snel! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

• 0 reacties
  • 17 april 2023

Hoi Tessa.

Ik ben Linde, 22 en kom uit Baarn. Nijkerk is voor mij niet ver. Je oproep spreekt mij ook erg aan. Ik hou ook niet van uitgaan en ik deel een groot deel van je hobbies. Als het je leuk lijkt om in contact te komen mag je gerust een privébericht sturen. Lijkt mij leuk

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen