Skip to main content

Leuke mensen gezocht: Cato 16 jaar

• 9 november 2024
  • 5 reacties
  • 198 × bekeken

Hallo allemaal!!! Wat hip dat er een site bestaat met allemaal mensen die vrienden zoeken. Ik ben Cato, 16 jaar oud (bijna 17 :)))) en woon Deventer. Ik zit nu in 6 vwo (helaas...). Ik ben niet eenzaam, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, dus als jij nét als ik houd van: impulsieve acties, hockey, lezen, tekenen, piano spelen of iets heel anders, mag je me contacteren. Ik weet niet hoe dit allemaal werkt trouwens, maar erg leuk allemaal. Oh ja ik hou ook wel van Simsen (Sims 4). Verder vind ik het belangrijk dat ik een leuke outfit aan heb (ik ben geen Anne-Fleur type). Fijne avond allemaal.

Ik heb best wel een droge humor en gebruik graag sarcasme, dus daar moet je wel tegen kunnen… 

Als ik mezelf in 3 woorden moest omschrijven dan zou dat zijn: slim, sportief en creatief.

Ik zoek wel mensen van ongeveer mijn leeftijd dus als je ouder bent dan 18 hoef je je niet bekend te maken bij mij.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 13 november 2024

Hallo Cato

Welkom op de community! 

Ik zie dat je aan hockey doet, hoe lang doe je al aan hockey?

• 0 reacties
  • 14 november 2024

heey :)) leuke introductie!! ik hou zelf ook van een beetje andere dingen qua kleding enzo, is er een bepaalde stijl die je leuk vind of gewoon een beetje van alles? vwo 6 is pittig 😔 maar je bent dan wel een vroege leerling toch? en lukt t tot nu toe een beetje qua se’s enzo?

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 14 november 2024

Hi cato. Welkom op de comunity! 

Ik zag bij je topic dat je niet mensen ouder zoekt dan 18. Dat is natuurlijk helemaal prima,maar wil je wel zeggen dat deze comunity van 16 tot 30 is. Als ik kijk(als lid zijnde) bij de discord hoeveel mensen van 16 tot 19 in die server zitten(niet iedereen vult in maar kan wel ongeveer schatten) dan zie ik dat de 16 tot 19 groep een stuk kleiner is dan 20 tot 30 zegmaar. Nogmaals niet iedereen op deze comunity zit ook in de discord,dus weet niet hoeveel mensen er precies zijn onder 18. Ook kan het er natuurlijk aan liggen of je online of fysieke contacten zoekt. Ikzelf ben 19 en zit nu bijna een jaar op deze comunity. Ik heb gemerkt dat mensen die mij contacten vaak toch iets ouder zijn dan 18/19. Moet wel zeggen dat ik per persoon de leeftijd soms anders kan vinden. De een gedraagt zich bijv volwassener dan de ander.

Ik wil je helemaal niet overhalen of jou een vervelend gevoel geven. Dat wil ik iig gezegt hebben! Wil je alleen vertellen dat afhankelijk of je online of fysieke contacten zoekt,dat het soms wel wat lastiger kan zijn om zoon persoon te vinden(spreek dan uit eigen ervaring).

Hopelijk komen er snel leuke mensen op je pad :))

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 11 januari 2025

Heyhoi

ik ben Mathias en ben zelf 16 jaar, Ik hou van pretparken, gamen, ... en woon  in België 

(meer info in privé berichtje die ik je stuurde)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 11 januari 2025

owja priveberichtje lukte blijkbaar niet, dus rip de meer info 😅 ^^

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen