Hey Iedereen.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Patrick, ik ben 24 jaar oud, ik vindt het leuk om op stap te gaan.
Ik heb een oldtimer, een oude auto, waar ik altijd wel in rijd. Die ik ook zelf onderhoud, met mn vader.
Hij heeft ook genoeg oude auto. Echt hobby wel, hoewel soms ook wel noodzakelijk werk eraan.
En zijn we soms een halve dag bezig met een projectje.
Ik heb niet echt een bepaalde hobby, verder, naast oude auto,s, maar ik vindt het wel belangrijk en fijn om naast mn fulltime baan, leuke dingen te doen. Om zin in het leven te houden. Alleen maar werken is ook saai natuurlijk, haha.
Dus ik vindt het leuk om in mn vrije tijd lekker te gaan zwemmen, fietsen soms weleens, lekker de natuur in ofzo, of om lekker te wandelen [met iemand] in de natuur, en om lekker in mn oude auto rond te toeren.
Ik hou er ook van om met iemand een terrasje te pakken in de zon. Beetje mensen kijken.
En of s'avonds naar de bioscoop te gaan.
En ik hou ook van vakantie's, soms binnen Nederland, of naar Duitsland of naar Luxemburg.
Met de auto op vakantie, en dan de fiets mee en de omgeving te verkennen.
Ik sta voor veel dingen open. Ik ben zachtaardig van persoon, hoewel ik soms wel hard kan zijn.
Ik heb weinig vriendschappen gekend in mn leven, maar ik ben daardoor wel echt betrouwbaar en dat ik veel voor iemand over heb, als ik iemand goed heb leren kennen.
Ik heb moeite om op mensen af te stappen, vandaar via hier.
Ik wil graag leuk contact hebben.
Ben jij die leuke/spontane meid, en het lijkt je interessant elkaar te leren kennen, stuur me even een berichtje.
Lijkt me leuk