Skip to main content

lenneke / 28 jaar woon (binnenkort) Klundert

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

ik ben Lenneke 28 jaar. Ik ga vanaf begin april in Klundert wonen. Ik werk als assistent projectleider in technische projecten. Ik vind het leuk om (bord)spellen te doen, te wandelen of uit eten te gaan. Verder hou ik van koken, museums en stappen/drankje doen. Mocht iemand willen babbelen of meeten lijkt me dat gezellig :). Ben altijd in voor een gezellig praatje.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

TheEldritchDreamer
Forum|alt.badge.img+3

Heyy Lenneke! Welkom bij Join Us. ^^

Klinkt als een cool werkveld! Wat voor technische dingen doe je dan?

Mocht je willen chatten of meeten, voel je vrij mij te berichten! :D Is wel klein endje weg though.. 💀 ik kom zelf uit Amersfoort haha.

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 17 januari 2024

Heey Peter,

Ik hou me bezig met verschillende technische projecten. Ik ben nu onder andere bezig met een uitbreiding van een havenbedrijf in Rotterdam, en bruggen/sluizen/tunnels rond het IJsselmeer gebied en toetsingen op contracten van wegenbouw door Nederland. Het is erg diverse en daar hou ik wel van. 

Ik zal je een bericht sturen. 

Groetjes,

Lenneke 

Forum|alt.badge.img+2

Hi Lenneke, Wat een leuke projecten doe je ik ben zelf bijna 21 dus misschien val ik buiten de leeftijdscategorie maar ik vind bordspellen ook leuke wat is je favoriete? 

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 17 januari 2024
WolvesWisdom schreef:

Hi Lenneke, Wat een leuke projecten doe je ik ben zelf bijna 21 dus misschien val ik buiten de leeftijdscategorie maar ik vind bordspellen ook leuke wat is je favoriete? 

Hallo Donato,

Leeftijd is maar een getal. Je valt nergens buiten ;) 

Met mijn oud studiegenoten doen we vaak exploding kittens of carcassonne. Dan worden we altijd wel fanatiek. Al vind ik zelf een rummikub of triominos ook wel leuk. Wat zijn jou favoriete spellen?

Ik las dat je ook pretparken leuk vind. Wat is je favoriete pretpark? Ben er zelf ook gek op :)

Forum|alt.badge.img+2

@Lenneke95 Mijn favoriete pretpark is Efteling en Phantasialand. Rummikub vind ik een tof spel en verder Uno en Skibo maar ook Keezen. Zullen we eens connectie maken via Discord? 

Forum|alt.badge.img+2

hey lenneke,

welkom bij join us!
dat zijn wel gave projecten die je doet!
ik kom zelf uit breda en vind bordspellen ook leuk om te doen, ik ben momenteel bezit met gloomhaven jaws of the lion.
dus als je een keer wilt chatten of meeten stuur gerust een bericht :)

Groetjes,
Joshua

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 18 januari 2024
WolvesWisdom schreef:

@Lenneke95 Mijn favoriete pretpark is Efteling en Phantasialand. Rummikub vind ik een tof spel en verder Uno en Skibo maar ook Keezen. Zullen we eens connectie maken via Discord? 

Uno is inderdaad ook leuk. Skibo herken ik wel qua naam maar ik weet even niet meer wat het ook al weet is.

Is goed. Alleen snap ik nog niet echt wat discord is/doet. Klopt het dat het een soort teams is om elkaar met videobellen te zien?

Forum|alt.badge.img+2

Hi @Lenneke95, Het was vroeger een platform voor gamers om een groep op te richten om te kunnen chatten, bellen etc. Nu is het veel meer geworden en kan je Bellen, Video bellen, Chatten spelletjes doen en nog veel meer. Zodra je het gebruikt wen je zelf aan hoe alles werkt. Je zou het dus inderdaad als Teams kunnen zien. 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 18 januari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder vind ik het leuk om (bord)spellen te doen en houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 18 januari 2024

Welkom Lenneke op de community

ik ben Remco ik ben 27 ik vind het ook leuk om te wandelen reizen naar pretparken babbelen alleen soms  te veel aan het babbelen wel een beetje veel

vind  museums ook leuk om naar toe te gaan of om een drankje te doen.

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2024
rogiera39 schreef:

Hoi,

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder vind ik het leuk om (bord)spellen te doen en houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

Hallo rogiera, 

Dat je in noord-holland woont is geen probleem. En leeftijd is maar een getal. 

Wat is je naam bij discord? Dan voeg ik je toe. Dan spreek ik je daar! 😁

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2024
Remco schreef:

ik ben Remco ik ben 27 ik vind het ook leuk om te wandelen reizen naar pretparken babbelen alleen soms  te veel aan het babbelen wel een beetje veel

Hallo Remco, 

Hoe gaat het me je? Waar woon je? Wat leuk dat we overeenkomsten hebben. Vind je het leuk om in discord te chatten of te chatten op de join us chat? Tot gauw!

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 21 januari 2024
Lenneke95 schreef:

Hallo,

ik ben Lenneke 28 jaar. Ik ga vanaf begin april in Klundert wonen. Ik werk als assistent projectleider in technische projecten. Ik vind het leuk om (bord)spellen te doen, te wandelen of uit eten te gaan. Verder hou ik van koken, museums en stappen/drankje doen. Mocht iemand willen babbelen of meeten lijkt me dat gezellig :). Ben altijd in voor een gezellig praatje.

Heey Lenneke,

Leeftijdsgenootjes! Ik ben Rose en woon in Amersfoort.

Leuk om je bericht te lezen😄, we hebben veel gemeen. Ik vind het heerlijk om uiteten te gaan. Ben vandaag naar het Japan museum geweest in Leiden met een groepje.

Van welke keuken vind je het leukst om te koken?  Ik vind het geweldig om Koreaans te koken en soms Japans. 

Groetjes! 😊

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 21 januari 2024
Lenneke95 schreef:
Remco schreef:

Hallo Remco, 

Hoe gaat het me je? Waar woon je? Wat leuk dat we overeenkomsten hebben. Vind je het leuk om in discord te chatten of te chatten op de join us chat? Tot gauw!

hey Lenneke ik heb je een bericht gedaan op discord ik dacht meld het hier ook even dat.

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2024
Roseceous schreef:
Lenneke95 schreef:

Hallo,

Heey Lenneke,

Leeftijdsgenootjes! Ik ben Rose en woon in Amersfoort.

Leuk om je bericht te lezen😄, we hebben veel gemeen. Ik vind het heerlijk om uiteten te gaan. Ben vandaag naar het Japan museum geweest in Leiden met een groepje.

Van welke keuken vind je het leukst om te koken?  Ik vind het geweldig om Koreaans te koken en soms Japans. 

Groetjes! 😊

Hallo rosé,

Ik heb je toegevoegd bij discord dan kunnen we gezellig kletsen. Tot zo!

Julius
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 22 januari 2024

Hey ik ben Julius 26 jaar. 

Ik vindt het ook super leuk om wandelingen te maken zo nu en dan uit eten te gaan, en af en toe een drankje/opstap gaan, ook museums zijn super tof.

Je mag me altijd een bericht sturen,

Groetjes!

Lenneke95
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 26 januari 2024
Julius schreef:

Ik vindt het ook super leuk om wandelingen te maken zo nu en dan uit eten te gaan, en af en toe een drankje/opstap gaan, ook museums zijn super tof.

Groetjes!

Hallo Julias,

Sorry voor de late reactie. Wat leuk dat je een bericht stuurt. En allemaal leuke hobby's zo te zien. Heb je toevallig discord? Dan kunnen we verder chatten.

Groetjes,

Lenneke

Julius
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 30 januari 2024
Lenneke95 schreef:
Julius schreef:

Groetjes!

Hallo Julias,

Sorry voor de late reactie. Wat leuk dat je een bericht stuurt. En allemaal leuke hobby's zo te zien. Heb je toevallig discord? Dan kunnen we verder chatten.

Groetjes,

Lenneke

Dit is mijn Discord : caesarsalad013

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 31 januari 2024
Lenneke95 schreef:
rogiera39 schreef:

Hoi,

Hallo rogiera, 

Dat je in noord-holland woont is geen probleem. En leeftijd is maar een getal. 

Wat is je naam bij discord? Dan voeg ik je toe. Dan spreek ik je daar! 😁

Ik stuur je even een PB voor Discord

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 1 februari 2024

Naar welke muziek luister je graag?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen