Skip to main content

Leila, 17 jaar, omgeving Amsterdam

• 1 februari 2023
  • 7 reacties
  • 318 × bekeken

Llmt123
Forum|alt.badge.img+1

Hooii, mijn naam is leila (17) en ik ben op zoek naar mensen die een gezellig tijd willen hebben. Ik zit zelf niet meer op school en werk nu 3 dagen in de week. Ik kom niet heel vaak buiten wat ik best jammer vind, daarom ben ik ook opzoek naar mensen die iets leuks willen doen. Of het nou iets simpels is als een picknick of naar de film gaan maakt mij niet uit! Ik hou van tekenen en ben vaak online te vinden op mijn playstation. Ik woon naast Amsterdam, dus als je in te buurt woont stuur een berichtje! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 2 februari 2023

Hey Leila,

Leuk dat je voorstelt en aangeeft wat te willen doen in/rond Amsterdam. Woon zelf in Amsterdam West.

Als je het leuk vindt kunnen we eventueel wat afspreken😉

Ps: wat is jouw Playstation username? Dan kan ik je toevoegen als je dat goed vindt

Groetjes,

Nik

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 2 februari 2023

Hey Van harte welkom :) 

Wat voor werk doe je? 

Welke games speel je op je playstation ? 

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3

Hooi! Ik woon zelf in krommenie (zaanstad) maar ben regelmatig in Amsterdam te vinden! Ik heb ook een playstation! Ik hou ook van tekenen of een film pakken! Lijkt het je leuk om in contact te komen groetjes stijnn

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 6 februari 2023

Hey Leila, ik ben Laurens 18 jaar en ben wel naar het zelfde opzoek als jij. Ik woon nabij Amsterdam. Voel je welkom om mij te chatten! 😀

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 9 februari 2023

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Small Talk.

emmagroskamp
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 26 februari 2023

Hey Leila! 

Welkom!

Ik ben Emma, 21 jaar en woon zelf in Hoofddorp. 
Ik houd zelf ook erg van gamen (playstation, pc of switch) en vind het ook leuk om gezellige dingen te doen. 

Als het je leuk lijkt om in contact te komen mag je gerust een berichtje sturen! 

Siebel
Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 28 februari 2023

Hey Leila!

Ik ben Siebren en ik woon ook in Amsterdam.

Ik wil ook graag leuke contacten in  de buurt van Amsterdam.

Hou ook van gamen op de pc en Playstation. en ook heel erg van films of lekker in het Park zit  op een zonnige dag.

Je mag me een berichtje sturen!?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen