Skip to main content

Lara 22 omgeving Roosendaal/Breda

• 3 januari 2022
  • 6 reacties
  • 167 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 2 reacties

Hi allemaal, 

Mijn naam is Lara en ik woon in een dorpje tussen Roosendaal en Breda (in Noord-Brabant). Ik ben 22 jaar  en heb allerlei dingen die ik leuk vind om te doen. Een aantal hiervan zijn; boksen, shoppen, lezen, reizen en veel leuke dingen doen. 

In de loop der jaren zijn vriendschappen verwaterd en zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen te creëren. Lijkt het jou leuk om elkaar beter te leren kennen? Laat het vooral weten! 😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 3 januari 2022

Hee Lara! Ik herken me wel in dat vriendschappen verwaterd zijn, het is inderdaad lastig om dat echt op peil te houden. 

Je zegt dat je van reizen houdt, wat voor mooie reizen heb je al gemaakt? Voor mij is het ook zeker nog een doel om veel meer van de wereld te zien! Azië lijkt mij echt heeeel erg mooi en interessant vanwege de andere cultuur :-) 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 3 januari 2022

Heehoi, welkom Lara! :)

Wat vind je leuk om te lezen? En wat is de mooiste reis die je tot nu toe hebt gemaakt? Waar wil je nog echt graag een keer heen?

We hebben trouwens nu ook een soort van leesclub achtig idee, is misschien ook wel leuk om even naar te kijken:

https://community.join-us.nu/films-series-boeken-muziek-2/samen-lezen-is-leuker-276

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022
Lauutje schreef:

Hee Lara! Ik herken me wel in dat vriendschappen verwaterd zijn, het is inderdaad lastig om dat echt op peil te houden. 

Je zegt dat je van reizen houdt, wat voor mooie reizen heb je al gemaakt? Voor mij is het ook zeker nog een doel om veel meer van de wereld te zien! Azië lijkt mij echt heeeel erg mooi en interessant vanwege de andere cultuur :-) 

Hi Lauutje, 

Bedankt voor je reactie! 

Helemaal mee eens, het kan soms lastig zijn om oude vriendschappen te blijven onderhouden. 

Een aantal jaar geleden ben ik naar Amerika geweest. Samen met mijn vader en broertje hebben we een soort rondreis gemaakt. We zijn onder andere in San Francisco en Las Vegas geweest. Daar in de buurt hebben we zoveel mooie dingen mogen zien. Prachtig! 
Wat leuk dat jij ook nog meer van de wereld wilt zien. Azië heeft volgens mij ook nog super veel mooie plekjes 😍

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022
Melissa schreef:

Heehoi, welkom Lara! :)

Wat vind je leuk om te lezen? En wat is de mooiste reis die je tot nu toe hebt gemaakt? Waar wil je nog echt graag een keer heen?

We hebben trouwens nu ook een soort van leesclub achtig idee, is misschien ook wel leuk om even naar te kijken:

https://community.join-us.nu/films-series-boeken-muziek-2/samen-lezen-is-leuker-276

Hi Melissa, 

Bedankt voor je reactie! 

De meeste boeken die ik tot nu toe heb geleden zijn romans of thrillers maar ik sta open voor allerlei suggesties ☺️

De mooiste reis die ik heb gemaakt is Amerika. Samen met mijn vader en broertje hebben we zelf een soort rondreis gemaakt en zijn we onder andere in San Francisco en Las Vegas geweest. Waar ik echt nog graag naar toe wil… pffff er staat nog zoveel op mijn wishlist, Nieuw Zeeland / Australië lijkt me wel heel gaaf. Heb jij zelf nog plekken of landen die je echt wilt zien? 

Goeie tip, bedankt! 

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 3 januari 2022
LaraT schreef:

Hi Melissa, 

Bedankt voor je reactie! 

De meeste boeken die ik tot nu toe heb geleden zijn romans of thrillers maar ik sta open voor allerlei suggesties ☺️

Nice! :) Ik ben zelf op dit moment bezig met de vertalingen van Karin Slaughter, dat zijn detective thrillers ofzo 😅 Geen idee of je wel eens van haar heb gehoord, maar vind dat wel echt leuke boeken om te lezen :)

LaraT schreef:

De mooiste reis die ik heb gemaakt is Amerika. Samen met mijn vader en broertje hebben we zelf een soort rondreis gemaakt en zijn we onder andere in San Francisco en Las Vegas geweest. Waar ik echt nog graag naar toe wil… pffff er staat nog zoveel op mijn wishlist, Nieuw Zeeland / Australië lijkt me wel heel gaaf. Heb jij zelf nog plekken of landen die je echt wilt zien? 

Oooh echt vet! Nieuw Zeeland/Australië lijkt mij inderdaad ook wel echt heel nice en mooi! Ik wil zelf nog wel echt een keer graag naar Zweden en Noorwegen, eigenlijk alle scandinavische landen wel, heb daar echt een zwak voor haha

LaraT schreef:

Goeie tip, bedankt! 

Geen probleem :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Lara!

Leuk dat je jezelf voorstelt! :blush:

Wat gaaf zeg, helemaal naar Amerika! Dat zal zeker heel veel indruk hebben gemaakt! Zo’n Amerika trip staat ook nog op mijn lijstje hoor! :blush: 

Veel plezier hier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen