Skip to main content

Lara 20, studeert in amsterdam

Forum|alt.badge.img+2

Hi, mijn naam is Lara, ik ben 20 jaar oud en ik studeer pedagogiek in Amsterdam. Ik zoek mensen die zin hebben om samen wat leuks te doen en nieuwe contacten te creëren.😊 `bijvoorbeeld musea of een voorstelling in het theater lijkt mij erg leuk. Wees vooral niet verlegen om te reageren, ik sta alleen maar open voor nieuwe mensen.😉

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 28 januari 2024

Hoi Lara, ik ben ook 20. Wat een interessante study, wat vind je er het leukste aan? Heb je naast uitgaan ook nog andere hobbies?

Mijn DM's staan open mocht je willen chatten.

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 28 januari 2024

hii ik heb je titel aangepast zo ben je beter vindbaar x

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 28 januari 2024

@LunaXD Hoi Luna, het leukste aan mijn studie vind ik dat ik elke dag met de ontwikkeling van kinderen bezig ben en aan het kijken ben hoe ik kinderen met eventuele problemen zo goed mogelijk kan helpen. Wat doe jij op dit moment qua werk/school?🎓

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 28 januari 2024
Lara2003 schreef:

Hi, mijn naam is Lara, ik ben 20 jaar oud en ik studeer pedagogiek in Amsterdam. Ik zoek mensen die zin hebben om samen wat leuks te doen en nieuwe contacten te creëren.😊 `bijvoorbeeld musea of een voorstelling in het theater lijkt mij erg leuk. Wees vooral niet verlegen om te reageren, ik sta alleen maar open voor nieuwe mensen.😉

Hallo Lara, ik ben Emily en doe de opleiding mediamaker op het grafisch lyceum in Rotterdam. Ik ben op zoek naar contacten en het lijkt mij leuk om in contact te komen :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 28 januari 2024

@EmilyVM Hoi Emily, wat leuk! Rotterdam is een hele leuke stad! Het lijkt mij ook erg leuk om in contact te komen. zelf kom ik uit de buurt bij Haarlem dus dat is goed te bereiken! Je kan me een privé berichtje sturen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen.😄

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 januari 2024
Lara2003 schreef:

@LunaXD Hoi Luna, het leukste aan mijn studie vind ik dat ik elke dag met de ontwikkeling van kinderen bezig ben en aan het kijken ben hoe ik kinderen met eventuele problemen zo goed mogelijk kan helpen. Wat doe jij op dit moment qua werk/school?🎓

Wat een mooie gedachte, kinderen helpen 😃. Ik loop nu fulltime stage in Nijkerk. Dit is mijn derde en laatste jaar op school.

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 29 januari 2024
Lara2003 schreef:

@EmilyVM Hoi Emily, wat leuk! Rotterdam is een hele leuke stad! Het lijkt mij ook erg leuk om in contact te komen. zelf kom ik uit de buurt bij Haarlem dus dat is goed te bereiken! Je kan me een privé berichtje sturen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen.😄

ik heb je een bericht gestuurd :D

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 29 januari 2024
EmilyVM schreef:
Lara2003 schreef:

ik heb je een bericht gestuurd :D

Ja, lijkt mij leuk om contact te hebben 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 29 januari 2024

@LunaXD Wat leuk, waar loop je stage?

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 januari 2024
Lara2003 schreef:

@LunaXD Wat leuk, waar loop je stage?

Ik loop nu stage als markeer en social media manager. ik doe de opleiding marketing communicatie. Dus dat past wel mooi

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 29 januari 2024

@LunaXD Wat leuk! lijkt mij ook een interessante opleiding. Weet je al wat je na je opleiding wilt?

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 29 januari 2024
Lara2003 schreef:

@LunaXD Wat leuk! lijkt mij ook een interessante opleiding. Weet je al wat je na je opleiding wilt?

Ik denk dat ik ga werken. In ieder geval een tussenjaar nemen. En misschien als ik toch niks vind, dat ik daarna nog naar school ga. En jij? Wil jij na deze studie nog een andere studie doen, of ga je werken?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 29 januari 2024

Wat goed dat je zoveel opties openhoudt! Ik zit in mijn 1ste jaar van de 4, dus ik ben nog niet zo bezig met wat ik hierna ga doen. Zit wel te denken aan misschien de Universiteit, om pedagogische wetenschappen te gaan studeren.

Wat zou je willen doen in je tussenjaar?

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 1 februari 2024

Hey Lara, 

Welkom nog!
Ik woon in de omgeving van Amsterdam, en ben op zoek naar mensen die wat meer in de buurt wonen. Wellicht dat jij er zo ook over denkt. 
Spreek je binnenkort graag (:

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • 10 reacties
  • 1 februari 2024

Hoi Stijn, wat leuk! Ja ik woon zeker in de buurt van Amsterdam. Lijkt me leuk om je beter te leren kennen! Wat doe je qua werk of school?

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 1 februari 2024
Lara2003 schreef:

Hoi Stijn, wat leuk! Ja ik woon zeker in de buurt van Amsterdam. Lijkt me leuk om je beter te leren kennen! Wat doe je qua werk of school?

Hoi Lara, 
Ik ben momenteel solliciterende en heb me pas aangemeld bij een opleiding. 

Sharon7
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 7 reacties
  • 17 februari 2024

Hallo Lara, ik ben Sharon 29 jaar uit Haarlem. Museum en theater bezoeken vind ik ook leuk. 

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 18 februari 2024
Lara2003 schreef:

Hoi, ik ben 20 jaar en ik zou graag samen een museum met jou bezoeken, ik weet veel van geschiedenis, we zouden bijvoorbeeld het Anne Frank huis kunnen bezoeken?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen