Skip to main content

Kim 22

• 4 september 2022
  • 3 reacties
  • 197 × bekeken

Kcb creations

Hallo ik ben kim ik ben 22 jaar (al gedraag ik me jonger 🤗) ik zoek iemand waar ik lekker mee kan kletsen over een of meer van mijn hobbies of samen iets doen (na online eerst even kennismaken😊 

Ik ben een tomboy en hou erg van creatief zijn waaronder cosplay, props maken, costumes maken, sfx makeup artist, teken en schilderen, fursuits maken etc ik hou ook erg van fotograferen en ga graag wandelen in de mooie natuur, 🤗 ik hou erg van fantasie-actie-avontuur-musical films en series en muziek  ❤

Ik hou niet van festivals en eigenlijk typische jongeren dingen haha vandaar dat vrienden maken behoorlijk lastig is zeker met zulke unieke hobbies

Geen idee hoe dit werkt maar proberen waard

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 40 reacties
  • 4 september 2022

Heyy Kim! Ik zelf hou ook van tekenen en wandelen. Ik ben ook een tomboy dus niet zoals de meeste mensen, het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en misschien een keer iets te doen 😇 ik heb je al een privé bericht gestuurd, dus hopelijk praten we daar verder! Groetjes Kyra 🤗

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hoi Kim!

Ikzelf zou graag ook cosplay willen maken maar heb hier niet de vaardigheden voor helaas. Mijn interesse gaat er wel naar uit en ik zou het dolgraag een keer willen doen, cosplayen, samen met LARP (levensecht rollenspel terwijl je cosplay draagt, misschien heb je ervan gehoord). Ik teken ook graag al doe ik dat nu niet meer zoveel wat ik echt weer een keer moet oppakken. 

Verder ben ik van plan hopelijk snel een doe het zelf - Funko pop te maken. De basis en verf heb ik al, nu alleen nog goede luchtdrogende klei die niet zo snel barst en een goed design.

Films/series met fantasie, actie en avontuur vind ik geweldig. Hetzelfde geldt voor de boeken die ik lees en mijn muzieksmaak ligt ook wel redelijk in dit gebied.

Mij lijkt het erg leuk je beter te leren kennen! 😊

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 6 september 2022

Hi Kim! Ben je eens bij Celtfest geweest? Ik ben niet zo ‘heel’ creatief, maar ben ook graag in de natuur. Rennaisance fairs vind ik wel heel leuk, en ben ook naar meerdere geweest toen ik nog in California werkte. Qua interesses zijn we ongeveer wel hetzelfde, ha ha. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen