Hi all! Ki hier (she/her). Ik woon in Culemborg, ben 25 jaar oud en zoek nieuwe contacten. Volgende maand ga ik op mezelf wonen (zelfde stad), waardoor ik ook meer ruimte voel om echt voor mezelf te beginnen, vandaar dit berichtje. In de omgeving is natuurlijk ook helemaal prima, of alleen online.
Ik vind het leuk om te gamen (met name PS5, maar pc is ook prima), maar vind het ook leuk om te schrijven (in het Engels, fictie). Verder vind ik het ook leuk om series/films te kijken, de natuur in te trekken, creatief bezig te zijn en om af en toe te koken/bakken. Evenementen zoals Castlefest vind ik ook leuk heen te gaan, en het lijkt me tof om meer evenementen in die richting te vinden. Ook lijkt het me tof om (bord)spellen te spelen, zoals D&D (nog nooit gedaan) of andere spellen.
Mijn vriendschappen lijken vaak dood te lopen omdat ik veel ‘alone time’ nodig heb en daardoor soms een paar dagen of zelfs weken er niet ben, om vervolgens daarna een berichtje te sturen. Ik hoop daarom juist mensen te vinden die dit oké vinden of misschien zelfs wel hetzelfde hebben. :)