Skip to main content

Ki, 25, Culemborg/Utrecht

• 8 april 2024
  • 4 reacties
  • 150 × bekeken

Nikster
Forum|alt.badge.img+3

Hi all! Ki hier (she/her). Ik woon in Culemborg, ben 25 jaar oud en zoek nieuwe contacten. Volgende maand ga ik op mezelf wonen (zelfde stad), waardoor ik ook meer ruimte voel om echt voor mezelf te beginnen, vandaar dit berichtje. In de omgeving is natuurlijk ook helemaal prima, of alleen online. 

Ik vind het leuk om te gamen (met name PS5, maar pc is ook prima), maar vind het ook leuk om te schrijven (in het Engels, fictie). Verder vind ik het ook leuk om series/films te kijken, de natuur in te trekken, creatief bezig te zijn en om af en toe te koken/bakken. Evenementen zoals Castlefest vind ik ook leuk heen te gaan, en het lijkt me tof om meer evenementen in die richting te vinden. Ook lijkt het me tof om (bord)spellen te spelen, zoals D&D (nog nooit gedaan) of andere spellen.

Mijn vriendschappen lijken vaak dood te lopen omdat ik veel ‘alone time’ nodig heb en daardoor soms een paar dagen of zelfs weken er niet ben, om vervolgens daarna een berichtje te sturen. Ik hoop daarom juist mensen te vinden die dit oké vinden of misschien zelfs wel hetzelfde hebben. :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 8 april 2024

Hii welkom <3

gefeliciteerd met je woning :3

wat leuk dat je volgende maand op jezelf gaat, zeker ook spannend denk ik!

hopelijk vind je hier wat je zoekt, ik ben ook graag van de “alone time” in vriendschappen ik ben erg blij dat de meeste van mijn vrienden er oké mee zijn ik kan ze voor geen goud missen :3

ben je toevallig al bekend met onze discord server? Je bent erg welkom!

groetjes Wendy x

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Leuke hobbies & interesses heb je!  Ze komen een nogal overeen met die van mij.

Ik speel toevallig Dungeons & Dragons (online) sinds een tijdje maar ben helaas géén Dungeon Master/Game Master, maar een speler.

Ik kom ook uit Utrecht & omgeving (zal je in een privé bericht laten weten waar precies, voor wanneer je een keer zou willen afspreken) en ben een meid van 26, weet niet of je dat erg vindt?

Ik heb soms ook weleens alone time nodig, dus wat je in je topic erover schrijft vind ik oké.

Van harte met je woning! =)

Nikster
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 8 april 2024
Wendy schreef:

Hii welkom <3

gefeliciteerd met je woning :3

wat leuk dat je volgende maand op jezelf gaat, zeker ook spannend denk ik!

hopelijk vind je hier wat je zoekt, ik ben ook graag van de “alone time” in vriendschappen ik ben erg blij dat de meeste van mijn vrienden er oké mee zijn ik kan ze voor geen goud missen :3

ben je toevallig al bekend met onze discord server? Je bent erg welkom!

groetjes Wendy x

Hi Wendy!

Thanks! Het is zeker spannend, maar over het algemeen wel op een goede manier haha.
Wat fijn dat je zelf mensen hebt gevonden die dit oké vinden! Tot nu toe heb ik dat nog niet echt gevonden, maar dat komt vast goed. :)

Ik zit nog niet in de server, maar ik ga zeker joinen! Dankjewel! 

Nikster
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 8 april 2024
The Ineffable Bookworm schreef:

Leuke hobbies & interesses heb je!  Ze komen een nogal overeen met die van mij.

Ik speel toevallig Dungeons & Dragons (online) sinds een tijdje maar ben helaas géén Dungeon Master/Game Master, maar een speler.

Ik kom ook uit Utrecht & omgeving (zal je in een privé bericht laten weten waar precies, voor wanneer je een keer zou willen afspreken) en ben een meid van 26, weet niet of je dat erg vindt?

Ik heb soms ook weleens alone time nodig, dus wat je in je topic erover schrijft vind ik oké.

Van harte met je woning! =)

Hi, dankjewel!

Nice, ik zie inderdaad dat we veel raakvlakken hebben als ik zo eens kijk. Ik heb echt nog 0 ervaring met Dungeons & Dragons, maar ik zou wel heel graag willen starten. Hoelang doe je dit al? Wel fijn dat dit ook online kan. Zou je wel eens Dungeon Master/Game Master willen zijn of?

Top! Het lijkt me leuk om via privé berichten contact te hebben en om te kijken wat ons allebei leuk lijkt hierin. We zijn rond dezelfde leeftijd dus dat is helemaal prima hoor.

Fijn dat jij hier ook zo instaat. Dit gaat toch nog wel vaak gepaard met oordelen zoals geen interesse hebben, terwijl dit totaal niet klopt. Mijn sociale batterij is soms gewoon snel leeg haha.

Thanks!!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen