Skip to main content

Khwan, 24 jaar, Zwolle, echte vriendschap gezocht!

• 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 200 × bekeken

Zonda
Forum|alt.badge.img

Hi!

Leuk dat je mijn topic leest! Ik ben Khwan en woonachtig in de bruisende binnenstad van Zwolle. Ik ben spontaan, vrolijk en zit bomvol met humor. Ik merk echter de laatste tijd dat ik toe ben aan nieuwe hechte vriendschappen. Ik zoek iemand waarmee ik de gekste avonturen kan beleven maar die ook in is voor een serieus gesprek. Qua leeftijd tussen de 23-30 jaar oud. Ik ben ècht “one of the guys”… geen meisje-meisje! Ik ben dan ook op zoek naar een vergelijkbaar type die wel tegen een stootje kan. Mannen zijn ook welkom! Hieronder een aantal interesses hobby’s van mij:

• Super/hypercar beurzen bezoeken
  • Musea
  • Avondje stappen
  • Concerten
  • Fine dining
  • Gamen (PS5)

Kan je je hierin vinden, dan maak ik graag kennis!

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Zonda, ik heb je topic titel aangepast

P.s Ben je al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 9 februari 2025

Hoi, ik ben Hassan, 26 jaar en kom uit Wezep. Ik kan me wel in je verhaal vinden en heb precies hetzelfde. Het lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten!

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 18 februari 2025

Hoi Khwan, lijkt me leuk om elkaar een keer te spreken. Ik ben 30 jaar oud en woon in omgeving Leiden. Wat voor games speel je graag op de PS5? Groetjes Lars

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen