Skip to main content

Kevinnnet 28 omgeving zuid westen van Brabant

• 25 januari 2022
  • 6 reacties
  • 129 × bekeken

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img

Hey allemaal! Kevin hier. Ik ben 28 jaar en zag deze community langs komen en kom hier dus een kijkje nemen. Ik woon op mezelf in zuid westen van Brabant.

Misschien zijn er meer die het herkennen. Je bent rond de 28 jaar en vraagt je opeens af waarom je vriendenkring zo klein is. Zeker in deze tijden dat je sowieso al veel thuis zit kan dat best wel eens hard binnen komen. Eenzaamheid vind ik nogal een groot woord, maar toch mis je iets. Soms heb je net die ene persoon nodig om ff tegen te praten, maar die is er soms gewoon niet.

Ik sport veel (ik doe vooral aan hardlopen), hardlopen doe je toch snel alleen, maar soms kan ik het ook helemaal beu zijn om alleen te sporten. Ik wil best eens een andere sport proberen, maar alleen zet je die stap niet zo snel.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 25 januari 2022

Hey Kevin, wat leuk! Ik kom ook uit zuid west Brabant

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 25 januari 2022

Welkom Kevin,

Wat gaaf dat je hardloopt.
Als je dit leuk vind om te doen, ooit gedacht aan Atletiek? Zo kan je met andere hardlopen. (Het is dan meer sprintjes trekken) Zo kan je toch de sport doen die je al doet, en een stap zetten om andere in jou sport te betrekken. Wellicht is die stap dan iets minder groot.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 26 januari 2022

Hii, welkom! Leuk dat je je voorstelt. Ben je een fanatiek hardloper?  

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 26 januari 2022
Dragonisym schreef:

Welkom Kevin,

Wat gaaf dat je hardloopt.
Als je dit leuk vind om te doen, ooit gedacht aan Atletiek? Zo kan je met andere hardlopen. (Het is dan meer sprintjes trekken) Zo kan je toch de sport doen die je al doet, en een stap zetten om andere in jou sport te betrekken. Wellicht is die stap dan iets minder groot.

Wel eens over nagedacht inderdaad, maar door corona was dat echt onmogelijk. Dus hopelijke houden we alles een beetje open nu hahaha

Diego schreef:

Hii, welkom! Leuk dat je je voorstelt. Ben je een fanatiek hardloper?  

Zeker, een halve marathon ga ik niet uit de weg!

Rochella

Welkom Kevin!

Leuk dat je jezelf voorstelt :blush:

Het is heel herkenbaar wat je zegt, ik herken mij hier ook 100% in. Goed dat je nu stappen onderneemt om dat gevoel tegen te gaan! 

Doe je ook wel eens mee aan bijvoorbeeld van die Viking Runs? Vind het sowieso knap van je dat je zo fanatiek aan hardlopen doet, ik kan de straat nog niet uit of ik lig al naar adem te happen :joy:

Ik heb helaas geen tips voor je wat betreft het sporten met andere mensen, zelf loop ik daar ook een beetje tegen aan. Teamsport etc. is voor mij lastig vanwege mijn onregelmatige werktijden.

Maar als het allemaal weer een beetje open is, zou je misschien toch op open dagen bij verschillende verenigingen kunnen kijken? Soms moet je toch even uit je bubbel komen zeg maar; dat kan goed uitpakken of verkeerd maar dan heb je het wel in ieder geval geprobeerd! Ben zelf gister voor het eerst naar zwemmen voor volwassenen gegaan en ik moet zeggen dat de voldoening die je er na hebt, gewoon omdat je even '’iets anders doet dan anders'’ best fijn voelt! 

Je hoeft natuurlijk niet meteen zo '’groot'’ te beginnen, kleine stapjes doen het ook vaak! 

Mocht je behoefte hebben om te praten, dan mag je mij altijd een berichtje sturen hoor.:blush:

Kevinnnet
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 4 februari 2022
Rochella schreef:

Welkom Kevin!

Leuk dat je jezelf voorstelt :blush:

Het is heel herkenbaar wat je zegt, ik herken mij hier ook 100% in. Goed dat je nu stappen onderneemt om dat gevoel tegen te gaan! 

Doe je ook wel eens mee aan bijvoorbeeld van die Viking Runs? Vind het sowieso knap van je dat je zo fanatiek aan hardlopen doet, ik kan de straat nog niet uit of ik lig al naar adem te happen :joy:

Ik heb helaas geen tips voor je wat betreft het sporten met andere mensen, zelf loop ik daar ook een beetje tegen aan. Teamsport etc. is voor mij lastig vanwege mijn onregelmatige werktijden.

Maar als het allemaal weer een beetje open is, zou je misschien toch op open dagen bij verschillende verenigingen kunnen kijken? Soms moet je toch even uit je bubbel komen zeg maar; dat kan goed uitpakken of verkeerd maar dan heb je het wel in ieder geval geprobeerd! Ben zelf gister voor het eerst naar zwemmen voor volwassenen gegaan en ik moet zeggen dat de voldoening die je er na hebt, gewoon omdat je even '’iets anders doet dan anders'’ best fijn voelt! 

Je hoeft natuurlijk niet meteen zo '’groot'’ te beginnen, kleine stapjes doen het ook vaak! 

Mocht je behoefte hebben om te praten, dan mag je mij altijd een berichtje sturen hoor.:blush:

Ik heb die Viking Runs wel eens online voorbij zien komen. Mijn werkgever in Rotterdam gaat ook altijd met een team naar de Harbour Run. Dat lijkt er wel op. Helaas vorig jaar niet mee kunnen doen omdat ik andere verplichtingen heb maar volgende keer ga ik zeker mee.

Over zwemmen heb ik ook al eens nagedacht. Hier in de stad heb je ook van die uren dat je als volwassene mag komen zwemmen. Was het bij jou dan gewoon binnen komen en baantjes zwemmen of was het ook echt een groeps ding?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen