Skip to main content

Kevin, 25, Hilversum/Amsterdam/Utrecht

• 28 maart 2024
  • 10 reacties
  • 309 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties

Dag, lang getwijfeld over het aanmaken van een topic hier, maar besloten het toch maar een kans te geven. Ik ben Kevin, 25 jaar en wonend in Hilversum. Ik studeer Politicologie in Amsterdam (VU) maar door mentale problemen (o.a. depressie-gerelateerd) ligt dat al een aantal jaar stil, al hoop ik het na de zomer weer op te kunnen pakken. Mede door veel verhuizingen i.v.m. een roerige kindertijd heb ik altijd al een smaller netwerk gehad, maar met name sinds mijn relatie een half jaar terug is uitgegaan is de eenzaamheid wel flink toegenomen. Het is mij ook wel duidelijk geworden dat ik vriendschappen meer moet gaan opzoeken + waarderen en dat wil ik graag gaan proberen.

Ik ben van mezelf vrij rustig en rationeel en altijd in voor een goed gesprek. Iets van diepgang maar ook gewoon humor, oprechtheid en een goed hart zijn dingen die ik waardeer in mensen. Ik sta voor redelijk veel open, al ben ik wat minder van typische mannendingen (auto's, F1, vissen enzo). Paar voorbeelden die ik wel leuk zou vinden om met een ander te doen:

• Wandelen in de natuur 
  • Ergens wat drinken of eten
  • Bios/filmtheater pakken
  • Gewoon avondje chillen (diepgaand gesprek, film kijken, muziek luisteren, spelletje spelen)

Man/vrouw, leeftijd en eigenlijk ook woonplaats maakt mij niet zoveel uit allemaal. Het is natuurlijk wel handig als het enigszins in de buurt is, maar Hilversum ligt vrij centraal. Met het OV is Amsterdam/Utrecht/Almere/Amersfoort en omstreken allemaal prima te doen bijvoorbeeld en iets verder weg is ook niet heel erg. Graag kijk ik wel eerst of er een klik is (whatsapp/discord) voordat ik met iemand afspreek. Stuur mij vooral een bericht als je interesse hebt.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 28 maart 2024

Hoiii wat knap dat je toch de stap hebt gemaakt om een topic aan te maken. 🤗

Hilversum is niet ver weg van mij en wat een interessante studie. Welke deel van deze studie vind je het leukst? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 29 maart 2024
Starberry schreef:

Hoiii wat knap dat je toch de stap hebt gemaakt om een topic aan te maken. 🤗

Hilversum is niet ver weg van mij en wat een interessante studie. Welke deel van deze studie vind je het leukst? 

Dank voor je reactie. En ehm, vooral het politiek-inhoudelijke deel en politieke filosofie. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 29 maart 2024

Ik stuur je ff een pb, praat wat makkelijker

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 160 reacties
  • 2 april 2024

Naar wat voor soort films kijk je graag?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 5 april 2024
LAbull schreef:

Naar wat voor soort films kijk je graag?

Over het algemeen vooral films met een goed verhaal, maar dat is nogal breed. Psychologische thrillers, drama's.. Vaak wat meer de filmtheater-films. Maar wat meer populaire films als Joker (met Joaquin Phoenix, geweldige acteur) en Oppenheimer (en wel meer van Nolan) vond ik ook gewoon heel goed. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 5 april 2024

Hoe heet je op discord Kevin?

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 6 april 2024

Ha Kevin,

Je bericht spreekt me aan. Ik ben zelf ook 25 en niet zo van de typische mannendingen haha. Lijkt me leuk om contact te hebben, stuur gerust een bericht!  

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 16 april 2024
Nasim schreef:

Hoe heet je op discord Kevin?

Sorry voor de late reactie. Mijn naam is daar (als het goed is): _lenfantsauvage

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 124 reacties
  • 19 april 2024

Hey! 

Respect dat je zo open bent!

Ik ben zelf 25 jaar en woon op de Veluwe (Regio Noord-Veluwe). Leuke hobby's! Ik vind het ook leuk om te wandelen.

Ben je al bekend met de Discord server? Zo join je onze Discord! | Join Us community (join-us.nu)

Het is erg gezellig en ook hier worden regelmatig evenementen gedaan.

Je mag mij altijd een berichtje sturen op Discord (reneevdm) of op de Community!

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 21 april 2024

@K98 heb je een pb gestuurd op Discord 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen