Dag, lang getwijfeld over het aanmaken van een topic hier, maar besloten het toch maar een kans te geven. Ik ben Kevin, 25 jaar en wonend in Hilversum. Ik studeer Politicologie in Amsterdam (VU) maar door mentale problemen (o.a. depressie-gerelateerd) ligt dat al een aantal jaar stil, al hoop ik het na de zomer weer op te kunnen pakken. Mede door veel verhuizingen i.v.m. een roerige kindertijd heb ik altijd al een smaller netwerk gehad, maar met name sinds mijn relatie een half jaar terug is uitgegaan is de eenzaamheid wel flink toegenomen. Het is mij ook wel duidelijk geworden dat ik vriendschappen meer moet gaan opzoeken + waarderen en dat wil ik graag gaan proberen.
Ik ben van mezelf vrij rustig en rationeel en altijd in voor een goed gesprek. Iets van diepgang maar ook gewoon humor, oprechtheid en een goed hart zijn dingen die ik waardeer in mensen. Ik sta voor redelijk veel open, al ben ik wat minder van typische mannendingen (auto's, F1, vissen enzo). Paar voorbeelden die ik wel leuk zou vinden om met een ander te doen:
- Wandelen in de natuur
- Ergens wat drinken of eten
- Bios/filmtheater pakken
- Gewoon avondje chillen (diepgaand gesprek, film kijken, muziek luisteren, spelletje spelen)
Man/vrouw, leeftijd en eigenlijk ook woonplaats maakt mij niet zoveel uit allemaal. Het is natuurlijk wel handig als het enigszins in de buurt is, maar Hilversum ligt vrij centraal. Met het OV is Amsterdam/Utrecht/Almere/Amersfoort en omstreken allemaal prima te doen bijvoorbeeld en iets verder weg is ook niet heel erg. Graag kijk ik wel eerst of er een klik is (whatsapp/discord) voordat ik met iemand afspreek. Stuur mij vooral een bericht als je interesse hebt.