Skip to main content

kayleigh 20 jaar provincie Utrecht

• 3 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 225 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hi!

Ik ben kayleigh, ik ben 20 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik houd erg van wandelen, buiten zijn en muziek luisteren ook vind ik dieren erg leuk! Ik ben zelf wat verlegen, waardoor ik soms wat moeite kan hebben met het maken van nieuwe vrienden, dit is iets wat ik erg jammer vind. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen om samen leuke dingen mee te gaan doen!

Als je het leuk vind laat dan vooral een berichtje achter!

Groetjes kayleigh!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 3 augustus 2023

Hey Kayleigh,

Ik zoek ook nieuwe contacten/vrienden!

Woon in Amsterdam dus in de buurt

Als je zin hebt kunnen we beginnen met chatten om elkaar beter te leren kennen

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 3 augustus 2023

Dag kayleigh, ik heb topic verplaats naar meet up, daar pas die wat beter bij.
Je bent altijd welkom om ook in de discord server te joinen bij de hangout! 

Jersey
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 5 augustus 2023

Heyy

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 4 september 2023

Hoi Kayleigh, Ik ben sinds kort in Utrecht komen wonen en heb niet zo veel vrienden in de buurt, lijkt het je leuk om samen eens wat te doen?

Ik zal even kort iets over mezelf schrijven zodat je een beetje een beeld krijgt van hoe ik ben. Ik ben ook 20 en ben sinds april in Utrechts op mezelf gaan wonen, ik woon nu met een huisgenoot in een appartement. Ik heb het met haar heel erg naar mijn zin maar heb soms ook behoeft aan contact met anderen. Ik hou van een heleboel dingen, het maakt mij niet zoveel uit, als het maar met een gezellig iemand is. over verlegen zijn hoef je je niet zorgen te maken, want ik ben erg goed in kletsen, dus als je aan het begin alleen wil luisteren is dat ook helemaal goed haha. Als ik mij alleen moet vermaken lees ik graag, of game ik af en toe, maar naar buiten of gaan sporten vind ik ook leuk. verder spendeer ik ook veel tijd op mijn werk, ik werk met kinderen met een beperking en vind dit echt heel leuk. Als ik dit allemaal niet aan het doen ben, ben ik graag bij mijn familie, ik ben namelijk echt een familiemens.

Ik ben benieuwd of wij misschien een match zijn als het gaat om vriendschap en zou je graag eens willen ontmoeten als je hier voor open staat.

gr sanna

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4
Kayl200002 schreef:

Hi!

Ik ben kayleigh, ik ben 20 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik houd erg van wandelen, buiten zijn en muziek luisteren ook vind ik dieren erg leuk! Ik ben zelf wat verlegen, waardoor ik soms wat moeite kan hebben met het maken van nieuwe vrienden, dit is iets wat ik erg jammer vind. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen om samen leuke dingen mee te gaan doen!

Als je het leuk vind laat dan vooral een berichtje achter!

Groetjes kayleigh!

Hi  kayleigt:  jou topic  spreekt mij erg aan!  Ik  heb de zelfde hobby’s als jij:  ik ben ook dol op, wandelen fietsen terrasjes pakken,  enz  en ik doe ook veel met muziek.  k kom uit de omgeving van Rotterdam, Voel je vrij om te reageren, als je interesse hebt,   groetjes Jonas.  

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen