Skip to main content

Kayl, 20 jaar, omgeving Amsterdam

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 1 reactie

Hiiii, 

Ik ben 20 jaar en ik woon in de buurt van Amsterdam. Ik ben opzoek om vrienden met iemand te worden die ook kpop erg leuk vindt. Helaas is het me zover nog niet gelukt om vrienden te maken die ook kpop leuk vinden.

Ik luister vooral naar stray kids, the boyz, seventeen, ateez, gidle, itzy, twice en nog veel meer. 

Dus ben jij ook rond de 20 jaar oud en hou jij ook van kpop en vindt je het leuk om een keertje af te spreken laat dan graag een berichtje achter 😊.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Rosalina
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 3 reacties
  • 26 juli 2023

Hii! Ik ben zelf 24 en kom ook uit omgeving Amsterdam. 

Hoewel ik niet meer heeeeel actief in de kpop ben vind ik het nog wel super leuk! En ik weet toevallig dat er meerdere hier op Join Us zijn die van Kpop houden. 

Ben zelf het meest actief geweest in de tijd dat groepen zoals Exo, 2ne1, aoa, bigbang etc etc groot waren hahaha 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 26 juli 2023

Heyy, 

Wat leuk dat je ook uit Amsterdam komt. Dus je was wel al sinds een tijdje geleden fan. Ik begon in 2014 met got7 en exo ook.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen