Skip to main content

Justin, 27 jaar, Flevoland/'t Gooi

• 6 January 2024
  • 6 reacties
  • 377 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Mijn naam is Justin (in het echt heet ik anders), ben 27 jaar en kom uit de omgeving Flevoland/’t Gooi. Ik vind het to be honest best spannend om hier iets te posten, aangezien ik bang ben geen reacties te krijgen.
Mijn hobby’s zijn:

• Gamen (PS5) en dan vooral Fortnite. Overigens sta ik wel open voor nieuwe games!
  • Naar het theater/musicals gaan
  • Reizen (ben gek op nieuwe plekken ontdekken, zowel binnen- als buitenland. Hou van kamperen, maar ook van hotels)
  • Bordspellen (heb er thuis genoeg, maar speel het te weinig)
  • Pfoe wat nog meer, ik heb even geen idee. Wel sta ik open om nieuwe hobby’s te ontdekken.

Vroeger heb ik veel gesport (voetbal, judo, fitness, etc.) maar doe dat de laatste tijd eigenlijk niet echt meer. Als persoon ben ik als ik iemand in het echt leer kennen wat rustiger, maar blijf ik tegelijkertijd wel (soms wat onzinnige) vragen stellen om geen stiltes te laten vallen. Zodra ik mij veilig voel en de ander zich ook open opstelt, kan ik zo gek als een deur zijn.

Waarom ik hier iets post:
Zelf ben ik de T als je kijkt naar de LGBT community (ook wel transgender). Toen ik in transitie ging ben ik flink wat contacten verloren, niet omdat ze het niet accepteerden, maar meer omdat ik mij meer ging afzonderen van de buitenwereld. Vind het daardoor soms nog moeilijk om contacten te onderhouden, maar dat betekent niet dat ik er niet open voor sta. 
Sinds corona heb ik steeds meer het eenzame gevoel. Ik heb wel een aantal contacten, maar spreek (helaas) maar met een aantal daarvan af. Mede doordat ik niet durf te vragen of anderen willen afspreken en bang ben voor een afwijzing.

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen (zowel man als vrouw) te leren kennen en vriendschappen op te bouwen. Lijkt jou dat ook leuk? Laat gerust een reactie hieronder achter, of stuur mij een privé bericht 😄
( In de buurt zou handig zijn met het eventuele afspreken, maar dat hoeft natuurlijk niet! Ik sta ook open om te reizen of evt. afspreken in het midden)

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 6 januari 2024

Hi! Ik kom zelf uit Flevoland, in de buurt dus! Leuke hobby's, reis je vaak?

Als je wilt kun je me een privé berichtje sturen, lijkt me gezellig :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 6 januari 2024

@Lara Nice!

Probeer zo veel mogelijk reizen te maken. Ben net terug van een weekje Londen en heb alweer andere reizen op de planning staan.

Leuk, ik zal je even een berichtje sturen!

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 7 januari 2024

Hi! 

Ik herken het probleem met de bordspellen. Heb er genoeg, vind het superleuk om een middag eraan te spenderen, maar we zijn thuis maar met z’n 2 en dat maakt het dan weer zo saai. Wat vind je leuk? 
En wat voor reizen heb je gemaakt en/of zou je graag nog eens willen doen? 

• 5 februari 2024

Hey!

Een bericht sturen mag altijd!  

Ik hoor t wel! 😊

Jordi

AnoukV
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 19 maart 2024

Hee Justin, ik kom ook uit Flevoland en zoek ook meer oprechte vrienden. Ben Almeerse en houd heel erg van bordspellen. Vooral Everdell, Wingspan, Catan en Carcasonne. Verder hou ik van lokale muziekavonden, pubquizjes, terrasjes of gewoon via Discord af en toe ff bellen

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 18 september 2024

Hoi Justin,

Ik heb een aantal dezelfde hobbies en ben ook opzoek naar waardevolle vriendschappen, zelf ben ik ook transman en ben ik tegelijk op zoek naar iemand waarbij ik daarbij op me gemak kan voelen maar ook meer begrepen wordt, ik herken me namelijk heel erg in wat je zegt.

Als je wil kunnen we via privé berichten elkaar wat beter leren kennen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen