Skip to main content

JustDennie 29 omgeving Deventer

• 21 januari 2022
  • 3 reacties
  • 77 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik dacht even mijzelf voorstellen. Ik ben just Dennie. 29 jaar oud. Net komen wonen in de omgeving deventer en zoals meer hier viel dat zwaarder dan gedacht. Best wel een beetje eenzaam. Ik game graag. Kan een aardig potje koken, ben creatief en houd van d&d. 

Hoop leuke mensen te leren kennen en hopelijk ook in de omgeving. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 21 januari 2022

Hoi Dennie!

Wat creatieve dingen doe je naast koken and games spellen?

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 21 januari 2022
Finley schreef:

Hoi Dennie!

Wat creatieve dingen doe je naast koken and games spellen?

Best wel veel, van schilderen tot aan 3d modellen ontwerpen en printen met mijn 3d printer. Miniaturen schilderen en scenery maken Maar ook dingen met klei en dingen maken als kunstobjecten en dergelijke.

Rochella

Welkom Dennie!

Leuk dat je je voorstelt :blush:

Wat jammer dat je je zo eenzaam voelt, lijkt me ook lastig in deze tijd om in een nieuwe stad te gaan wonen. Hopelijk kan/mag er binnenkort wat meer en kun je wat meer ontdekken daar in de buurt!  Waar heb je eerst gewoond en waarom ben je naar Deventer verhuisd?

Wat voor games speel je graag? En wat is het leukste project/voorwerp die je hebt gemaakt met je 3D printer? Mijn vriend heeft er ook eentje staan en het is echt leuk om te zien hoe zoiets in zn werk gaat, laagje voor laagje! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen