Hoi allemaal!
Ik ben wat lijntjes aan het uitgooien om mijn sociale kring wat te vergroten. Een tijdje geleden is dit voor mij ook vrij succesvol geweest, dus laat ik nogmaals een poging doen tot. :)
Wegens persoonlijke omstandigheden is mijn sociale kring enorm in elkaar gestort, maar dit is al inmiddels weer een tijdje terug.
Ik zoek mensen in de omgeving van Zuid-Nederland om leuke activiteiten mee te ondernemen. Afstand is niet het grootste probleem, maar het maakt het wel makkelijker als we een beetje bij elkaar in de buurt wonen. Ik zou het super leuk vinden om bijvoorbeeld samen naar een museum te gaan of een concert. Samen te boulderen, festival te bezoeken of te struinen door een tweedehands (boeken)winkel.
Daarnaast ben ik een grote gamer, dus we kunnen vast ook wel een spel vinden wat we samen kunnen proberen! Al kan ik wel met alle eerlijkheid bevestigen dat ik mijn username eer aan doe. Wellicht kunnen we via discord chillen.
We zullen het zien!
Groetjes, Julia :)
Julia 29, Oost-Brabant
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.