Skip to main content

Julia 29, Oost-Brabant

• 12 juli 2024
  • 3 reacties
  • 219 × bekeken

Hoi allemaal! 

Ik ben wat lijntjes aan het uitgooien om mijn sociale kring wat te vergroten. Een tijdje geleden is dit voor mij ook vrij succesvol geweest, dus laat ik nogmaals een poging doen tot. :) 

Wegens persoonlijke omstandigheden is mijn sociale kring enorm in elkaar gestort, maar dit is al inmiddels weer een tijdje terug. 

Ik zoek mensen in de omgeving van Zuid-Nederland om leuke activiteiten mee te ondernemen. Afstand is niet het grootste probleem, maar het maakt het wel makkelijker als we een beetje bij elkaar in de buurt wonen. Ik zou het super leuk vinden om bijvoorbeeld samen naar een museum te gaan of een concert. Samen te boulderen, festival te bezoeken of te struinen door een tweedehands (boeken)winkel.

Daarnaast ben ik een grote gamer, dus we kunnen vast ook wel een spel vinden wat we samen kunnen proberen! Al kan ik wel met alle eerlijkheid bevestigen dat ik mijn username eer aan doe. Wellicht kunnen we via discord chillen. 

We zullen het zien! 
Groetjes, Julia :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 13 juli 2024

hey julia,  ik kom zelf ook uit oost brabant en ben ook een groot gamer haha. lijkt me leuk de kring te vergroten en wellicht dingen te ondernemen. 

Groetjes Rick :)

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 25 juli 2024

Hi Julia,

Zelf woon ik inmiddels in midden limburg. Maar ik heb heel wat jaren in oost brabant gewoond en kom daar nog regelmatig. Ik vind museu, festivals en tweedehands winkels bezoeken ontzettend leuk. Ben nog vrij nieuw hier, maar lijkt me leuk om mijn kring wat uit te breiden.

Groetjes Natasja

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 28 juli 2024

Stuur maar een berichtje. Ik woon ook in oost brabant en zou het leuk vinden om weleens iets te doen.  En gamen doe ik ook wanneer ik me niet zo goed voel en niet weg kan.

Donovan

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen