Skip to main content

Julia 24 Leiden

• 2 juni 2024
  • 6 reacties
  • 492 × bekeken

Juulia
Forum|alt.badge.img

Heeyy allemaal, ik ben Julia, ben 24 jaar en woon in Leiden vanwege mijn studie. Kom in het weekend ook nog best vaak in Haarlem, waar mn ouders wonen. Door drukte van mijn studie destijds en het zelf verhuizen en verhuizen van vrienden zijn mijn vriendschappen een beetje verwaterd en ben ik dus opzoek naar leuke nieuwe contacten om gezellige dingen mee te doen. Ik vind eigenlijk erg veel dingen leuk om te doen, zoals borrelen, erop uitgaan, kroegje pakken, gezellig eten, spelletjes spelen, etc.
Vraag vooral als je meer wilt weten😊

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 2 juni 2024

Hey @Juulia 

Leuk! Je intro sprak mij aan, denk dat veel interesses en hobby's van mij met die van jou overeenkomen. Ik vind onderweg zijn en steden bezoeken leuk en ik hou daarbij van wandelen. Koken, eten en borrelen doe ik graag in mijn vrije tijd. De bios ga ik ook graag heen net als een concert. Ik heb daarnaast een museumjaarkaart die ik regelmatig gebruik.

Het lijkt mij leuk iets te doen. Ik ben 28 jaar en woon in Duivendrecht vlakbij Amsterdam. Niet helemaal om de hoek, maar reizen is voor mij iig geen issue en ik werk vlakbij Leiden.

Als het je leuk lijkt om elkaar te contacten of meeten, stuur me dan gerust een berichtje terug!

Groetjes Dexy

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 2 juni 2024

Heyy!! Eindelijk iemand die ook in Leiden woont :D ik ga je een berichtje sturen!

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 2 juni 2024

Hey Julia!

Leuk dat je in Leiden woont, het blijkt lastig om mensen uit dezelfde stad te vinden. Mijn naam is Robbie en ik ben 25. Ik vind het erg leuk om onder andere te gaan wandelen en te kletsen, een terrasje te pakken of samen naar verschillende steden te gaan en een keer naar een museum of iets anders te gaan.

Qua persoonlijk interesses vind ik fotografie erg leuk en ben ik gek op lezen en gamen. Het lijkt me leuk om een keer kennis te maken!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 5 juni 2024

Hey Julia,

Wat leuk dat je ook in Leiden woont! Ik ben 24 jaar en heb een beetje hetzelfde als jij, contacten zijn verwaterd en de contacten die ik heb, zie ik niet zo vaak meer. Ik hou zelf ook wel van spelletjes doen en borrelen. Ook hou ik van wandelen, lezen en allerlei creatieve dingen, zoals schrijven, tekenen en fotograferen.

Je mag me een berichtje sturen!:)

Boricaatje
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 6 juni 2024

Hee Julia,

Ik woon ook in Zuid-Holland. Het lijkt mij ook erg leuk om nieuwe vrienden te maken. Laat maar weten of je interesse hebt😉

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 2 augustus 2024

Heey Julia, ik zag je bericht. Hoe gaat het met je ? Ik ben zelf in Noordwijk komen wonen sinds kort. 

Groetjes Fleur :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen