Skip to main content

Julia 20 omgeving Den Haag

• 22 januari 2022
  • 4 reacties
  • 162 × bekeken

Zoals je al kon lezen in het onderwerp heet ik julia, ik ben 20 jaar oud en ben bezig met een neiuwe opleiding mbo 4 socialwerk. Ik ben echt enorm opzoek naar meiden die alternatief zijn in de buurr van denhaag. Ik heb zelf meer dan 16 tattoages en ga er nog veel meer zetten. Eigenlijk algemeen mensen die bevriend willen zijn met mij.

Ik ben een spontaan mens die het soms heel moeilijk vind om stil te zijn en die niet let op haar entaugasme (en zoals je kan zien dyslecties) ik kom van een best moeilijke periode af in mijn leven en wil daarom juist vedder gaan en mijn leven weer op een rijtje te zetten. Wat ik enorm mis zijn mensen waar ik gezellig mee kan spreken en of leuk mee kan afspreken (bijf een koffie pakken muziek luisteren en of een sigarettje doen) ik ben enorm creatief en hou er van om met mijn handen bezig te zijn zoals mokken schilderen tekennen enof muziek maken.

Ik hou ook enorm ervan om muziek te luisteren, ik ben enorm bezig om gezellige tunes te gaan luisteren en hou nogsteeds van de deprie dingen waar een echte mening achterstaat. 

Ik hoop dat dit voor nu een beetje genoeg info is maar als je ofc meer over me wilt weten mag dat altijd!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 22 januari 2022

Hallo Julia,

Je bent niet de enige dyslectische hier zo.

Ben geen meisje, maar wel een grote muziek fan en bespeel ook de gitaar en de drums.

• 23 januari 2022

Hallo Julia,

Het lijkt mij gezellig om in contact te komen met je. Ik kan mij zeker vinden in je hobbies. Ik ben misschien niet echt alternatief, maar ik heb daar zeker geen moeite mee. 

Ik hoop van je te horen

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 28 januari 2022

Hi, 

Het lijkt mij leuk om in contact te komen met je. Den Haag is niet zo ver weg. 
Ik ben afgestudeerd in een dezelfde studie richting en hou van muziek en creativiteit. 

Rochella

Hey Julia!

Leuk dat je je voorstelt en welkom! :blush:

Zo he, 16 tattoo’s dat zijn er een hoop! Waar heb je allemaal tattoo’s van?  Wat voor muziek vind je leuk om naar te luisteren, heb je wat bands/artiesten namen?

Ik herken me een beetje in wat je zegt, soms als je je down voelt dan trek je meer naar bepaalde liedjes door de tekst etc. maar als je je dan weer wat beter voelt dan ga je weer naar andere liedjes luisteren. Muziek kan heel veel doen met je gevoel! 

Leuk dat je zo creatief bezig kunt zijn! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen