Skip to main content

Juan, 24 Jaar, opzoek naar nieuwe contacten.

• 6 maart 2025
  • 6 reacties
  • 95 × bekeken

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3

Heyhallooo allemaal!

Ik ben Juan, 24 Jaar oud, Rustige/Zorgzame/Ingetogen Jongen die woonachtig is in Raalte (Overijssel) en opzoek is naar nieuwe contacten om me kring wat te vergroten :)

Mijn hobby's/interesses zijn: Festivals bezoeken, Reizen, Gamen, Fotografie, Grafisch Designen, Koken, Voetbal, Sporten en wandelen met mijn hondje Bruno! 🐾

Stuur gerust een bericht als je meer wilt weten! Ik sta voor alles open qua vriendschappen :))

Groetjess Juan.

6 reacties

Royke
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 15 reacties
  • 7 maart 2025

Hey Juan, 

Welkom bij de community! Ik zie dat je geïnteresseerd bent in reizen. Wat is tot nu toe de gaafste reis die je hebt gemaakt? 

Groetjes, 

Roy

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 10 maart 2025

Hey Juan, fotografie is altijd cool, heb je een specifiek iets waar je foto's van maakt?

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 10 maart 2025
Martin26 schreef:

Hey Juan, fotografie is altijd cool, heb je een specifiek iets waar je foto's van maakt?

Yooo! Zekerss, en ik forografeer eigenlijk van alles, van auto's tot natuur :) doe jij aan fotografie? 

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 10 maart 2025
Royke schreef:

Hey Juan, 

Welkom bij de community! Ik zie dat je geïnteresseerd bent in reizen. Wat is tot nu toe de gaafste reis die je hebt gemaakt? 

Groetjes, 

Roy

Hmm goeie vraag! Denk dat mijn gaafste reis toch wel Normandië is geweest en Curaçao! Reis jij graag?

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 10 maart 2025
Juan0572 schreef:
Martin26 schreef:

Yooo! Zekerss, en ik forografeer eigenlijk van alles, van auto's tot natuur :) doe jij aan fotografie? 

Cool zeg! Ik doe zelf niet zo veel per se, maar vind het wel leuk altijd om foto's van mijn en andere coole auto's te maken. Soms als ik een mooie lucht of inderdaad een mooi stukje natuur tegenkom, dan maak ik een fotootje, altijd leuk

Royke
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 15 reacties
  • 12 maart 2025
Juan0572 schreef:
Royke schreef:

Hey Juan, 

Groetjes, 

Roy

Hmm goeie vraag! Denk dat mijn gaafste reis toch wel Normandië is geweest en Curaçao! Reis jij graag?

Oh wauw! Curacao lijkt me zo gaaf om naar toe te gaan. Ik hou ook echt van reizen, tot nu toe staat de rondreis door Zweden en Noorwegen wel boven aan mijn lijstje. Met een tentje overnachten tussen de bergen en bossen vond ik echt geweldig. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen