Skip to main content

Juan, 23 Jaar, opzoek naar vriendschappen

• 4 november 2024
  • 6 reacties
  • 111 × bekeken

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3

Heyhooiii Allemaal!

Ik ben Juan, 23 Jaar, Woonachtig in Raalte (Overijssel) en ik ben opzoek naar wat contacten in het dagelijks leven om bijv. te gamen of wat te ondernemen buiten de deur in de omgeving van Overijssel/Gelderland/Drenthe/Friesland etc. (Sta open voor alle omgevingen/vriendschappen)

Mijn hobby's zijn Fotografie, Gamen, Reizen, Kamperen, Festivals bezoeken, koken en Grafisch designen.

Verder ben ik een introvert type persoon wat eerst de kat uit de boom kijkt. Dus het kan soms zijn dat ik wat stil ben in het begin totdat je mij leert kennen! 

Wil je meer weten? Stuur gerust een bericht hierop of voeg me op Discord toe: JVV_Visuals en hopelijk treffen we elkaar snel! 

Groetjes Juan :))

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 5 november 2024

Hoi Juan, welkom op de community 😊

Ik zie dat je houdt van festivals, wat is jouw favoriete muzieksmaak?

groetjes,

Eva

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 5 november 2024
Eva011 schreef:

Hoi Juan, welkom op de community 😊

Ik zie dat je houdt van festivals, wat is jouw favoriete muzieksmaak?

groetjes,

Eva

Heyhooii Eva, bedankt! :)) 

Mijn muzieksmaak is heel breed georiënteerd lmao. Ik vind eigenlijk wel alles leuk van Hardcore tot Country/pop muziek! Niks is te gek 😜 En jij? Favoriete genre muziek?

Groetjes,

Juan

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 5 november 2024

Wat leuk! Heeft jouw playlist ook een soort keuzestress? Mijne gaat alle kanten op hahah 

Ik luister heel erg veel soorten muziek, maar ik moet zeggen dat mijn voorkeur toch uitgaat naar hardtechno en raw 🚀

Groetjes, Eva

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 6 november 2024

Heyhooii! 

En inderdaad mijn playlist op Spotify gaat ook alle kanten op & mijn voorkeur ligt toevallig ook bij Rawstyle/hardcore/uptempo etc. 🚀 🚀

Groetjesss Juan ✌🏼

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 6 november 2024

Hallo Juan,

Ik zag dat één van je hobby's reizen is. Als je op reis gaat, wat voor reis maak je?

Groetjes,

Annemarie

Juan0572
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 6 november 2024
Annemarie schreef:

Hallo Juan,

Ik zag dat één van je hobby's reizen is. Als je op reis gaat, wat voor reis maak je?

Groetjes,

Annemarie

Heyhoiii Annemarie,

Dat klopt inderdaad! Nou meestal vind ik stedentripjes leuk om te bezoeken evenals verre reizen buiten Europa waar avontuur te beleven valt! (Met de camera ofcourse)

Niks is te gek voor me haha en reis graag met alle soorten vervoer eigenlijk! (Denk aan: Bus, Trein, vliegtuig, Auto) 

Groetjes,

Juan

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen