Skip to main content

Joost, 25 jaar, Omgeving Gelderland of gewoon via whatsapp

• 10 februari 2025
  • 1 reactie
  • 76 × bekeken

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben Joost ben 25 jaar en woon in Arnhem in een instelling voor lichamelijke beperkte. Ik voel me best eenzaam omdat ik niet echt veel vrienden heb in mij woning. Ik kan beter omgaan met de verpleegkundige of verzorgende. Daarom zoek ik contact via videobellen of bellen als je niet dichtbij woont. Ik doe vrijwilligers werk bij de bieb en doe ook het animatieteam bij een vakantiepark.

Mij hobbys zijn

lezen

gamen

serie en films kijken

interesses zijn

geschiedenis

politiek

geo politiek 

religies

en nog veel meer

Waarom videobellen of bellen is voor mij wat handiger

Eigenlijk wil ik gewoon gezellig kletsen!

Stuur mij een prive bericht als je contact met mij wil opnemen 

Gr Joost

Bericht van Join Us
Dit is een initiatief van een member. Join Us heeft hierop geen toezicht en draagt geen verantwoordelijkheid voor de groepsapp, berichten en/of activiteiten die hieruit voortkomen. Ontmoet mensen die je online leert kennen altijd op een veilige manier.

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Joost Stolk, ik heb een disclaimer aan je topic toegevoegd en je titel aangepast.

P.s Ben je al bekend met onze discord server? Daar organiseren we groepscalls en kun je lekker chatten met anderen.

https://community.join-us.nu/account-informatie-20/zo-join-je-onze-discord-957

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen