Skip to main content

join us film

• 8 oktober 2022
  • 6 reacties
  • 110 × bekeken

Forum|alt.badge.img

een bijzonder goede middag iedereen,

Mijn naam is Jonne, en ik zat eens na te denken en heb een heel vet idee en ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.

Zelf doe ik de opleiding tot filmmaker en ik vroeg me af, hoe leuk zou het zijn om een join us film te maken. natuurlijk weet ik nog niet hoe en hoe jullie erover denken, maar misschien zou dit wel eens een hele mooie film voor de toekomst worden. voor nu is het nog maar een idee. ik ben benieuwd naar jullie reacties.

School gaat natuurlijk voor voor mij maar dat snappen jullie denk ik ook wel.

ik hoor het graag.

met vriendelijke groeten,

Jonne schpohuizen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 8 oktober 2022

Hoi Jonne,

Super tof idee. Ik ben join us vrijwilliger. Stuur mij maar een DM berichtje =) Dan kan ik je daar mogelijk veder helpen =-) en in contact brengen met de juiste persoon!

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 34 reacties
  • 10 oktober 2022

Wat grappig, ik heb zelf ook wel eens aan zoiets gedacht:) Ik geef me graag op als scenarioschrijfster:)

Ben benieuwd of het plan lukt!

Groetjes Bloem

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2022

Hoi bloem,

Leuk dat je jezelf open wilt stellen voor scenarioschrijver. Maar zoals ik al zei gaat school eerst voor. Maar misschien is dit een project wat we in de toekomst uit kunnen voeren. Ook omdat we dan betere apparatuur zouden kunnen hebben. 

Misschien dat we op discord elkaar kunnen toevoegen zodat we alvast contact kunnen leggen en eventueel wat kleine projecten kunnen doen om te oefenen. Des noods ook een paar ideeen uitwerken voor dit project.

Groetjes,

flubbertje

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 10 oktober 2022

Goed idee👍

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 10 oktober 2022

Super leuk idee, hoor het graag als dit idee door gaat. Want dan wil ik graag helpen, ik hou erg van het maken van film en denk dat dit een top idee is.

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2022
Botje21 schreef:

Super leuk idee, hoor het graag als dit idee door gaat. Want dan wil ik graag helpen, ik hou erg van het maken van film en denk dat dit een top idee is.

Groetjes

Hoi botje,

Super leuk dat je me mee wilt helpen hiermee. Dit project wad echt een grof idee van mij en ik ben erg enthousiast van alle reacties die ik tot nu toe heb gekregen. Maar school gaat toch eerst voor. Misschien dat we samen met bloem (die zich had opengesteld voor scenarioschrijver) een keer kunnen kijken hoe en wat allemaal. En des noods kunnen we ook andere kleinere projectjes doen om te oefenen ofzo

Groeten flubbertje

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen