Hellow
Ik wil het graag via deze manier nog eens proberen aangezien ik mij de laatste tijd wat eenzaam voel. Ik heb nooit veel vrienden gehad, maar juist misschien 1 of 2 en dat vind ik nu lastig sinds hoe ouder je word des te drukker iedereen het krijgt. Vooral als je zelf niet zo bent. Ik woon in Zuid-Limburg en ben momenteel nog werkeloos maar begin per 1 Februari met iets nieuws. In het algemeen vind ik het contact met mensen erg lastig. Ik hoop via deze weg nieuwe vrienden of connecties te krijgen en met geluk iemand waarmee ik regelmatig mee kan afspreken. Liefst een beetje in de buurt, maar online sta ik ook wel voor open.
In mijn vrije tijd game, wandel, knutsel en lees ik graag. Daarnaast ben ik een enorme Harry Potter fan en is dit mijn veilige bubbel. Ik ben al op heel veel film locaties geweest en wil dit verder uitbreiden. Ook vind ik evenementen zoals Elfia en Dutch Comic Con leuk. Ik ben niet heel goed in mijzelf voorstellen als je iets wilt weten of verder wilt kletsen stuur mij dan gerust een bericht!