Skip to main content

Joeri 26 jaar uit Limburg

• 22 januari 2024
  • 4 reacties
  • 161 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hellow

Ik wil het graag via deze manier nog eens proberen aangezien ik mij de laatste tijd wat eenzaam voel. Ik heb nooit veel vrienden gehad, maar juist misschien 1 of 2 en dat vind ik nu lastig sinds hoe ouder je word des te drukker iedereen het krijgt. Vooral als je zelf niet zo bent. Ik woon in Zuid-Limburg en ben momenteel nog werkeloos maar begin per 1 Februari met iets nieuws. In het algemeen vind ik het contact met mensen erg lastig. Ik hoop via deze weg nieuwe vrienden of connecties te krijgen en met geluk iemand waarmee ik regelmatig mee kan afspreken. Liefst een beetje in de buurt, maar online sta ik ook wel voor open.

In mijn vrije tijd game, wandel, knutsel en lees ik graag. Daarnaast ben ik een enorme Harry Potter fan en is dit mijn veilige bubbel. Ik ben al op heel veel film locaties geweest en wil dit verder uitbreiden. Ook vind ik evenementen zoals Elfia en Dutch Comic Con leuk. Ik ben niet heel goed in mijzelf voorstellen als je iets wilt weten of verder wilt kletsen stuur mij dan gerust een bericht!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

SanneHWS
  • 6 reacties
  • 22 januari 2024

Hoi Lumos, ben jij een Patronus? Want elke keer dat je in de buurt bent, verdwijnen al mijn Dementors 🙀

Gefeliciteerd met je nieuwe baan in het Ministerie van Toverkunst! Word je een Auror of een professor in Toverdranken?

Vertel me meer, ik ben net zo nieuwsgierig als Hermelien in de bibliotheek van Zweinstein 🤓

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 23 januari 2024

Wat leuk om te lezen dat je ook een Harry Potter fan bent!
Afgelopen zomer ben ik naar Schotland geweest en heb ik ook meerdere film locaties bezocht. Vooral de beroemde brug met de jacobite/hogwarts express heb ik voorbij zien rijden. 

Welke film locaties heb jij al bezocht?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 23 januari 2024
SanneHWS schreef:

Hoi Lumos, ben jij een Patronus? Want elke keer dat je in de buurt bent, verdwijnen al mijn Dementors 🙀

Gefeliciteerd met je nieuwe baan in het Ministerie van Toverkunst! Word je een Auror of een professor in Toverdranken?

Vertel me meer, ik ben net zo nieuwsgierig als Hermelien in de bibliotheek van Zweinstein 🤓

Hahahaha welke patronus ben ik volgens jou?
Ik dacht eigenlijk aan care of magical creatures :)
Waar ben je nieuwsgierig naar? Ik zou zeggen vraag maar raak!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 23 januari 2024
Charlotte schreef:

Wat leuk om te lezen dat je ook een Harry Potter fan bent!
Afgelopen zomer ben ik naar Schotland geweest en heb ik ook meerdere film locaties bezocht. Vooral de beroemde brug met de jacobite/hogwarts express heb ik voorbij zien rijden. 

Welke film locaties heb jij al bezocht?

Hi!
Ik kom uit Hufflepuff en jij? 
Oooh wat mooi! Ik ben er afgelopen Juni toevallig ook geweest. Ik heb zowat alle locaties in Schotland gehad en uiteraard ook de Jacobite. Ook ben ik bij Hagrid's hut geweest en Alnwick castle :) Ik heb rond getoured in een gehuurde camper. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen