Skip to main content

Jody 20 jaar omgeving Zeeland

• 17 november 2023
  • 12 reacties
  • 286 × bekeken

JK19
Forum|alt.badge.img+2

Hey! Mijn naam is Jody en ik ben 20 jaar oud en ik woon in Zeeland.In mijn dagelijks leven werk ik in de kinderopvang, wat ik super leuk vind.Wat ik graag doe in mijn vrije tijd is shoppen, muziek luisteren, naar concerten gaan, naar pretparken gaan vind ik ook heel erg leuk! Het lijkt mij leuk om meiden te leren kennen waar ik regelmatig eens mee kan afspreken om leuke dingen mee te doen! 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 17 november 2023

Hoii, helaas woon ik in provincie Utrecht anders hadden we misschien wel wat leuks kunnen doen.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Ik woon ook in Midden Nederland & omgeving helaas, dus ik zou in principe alleen gedurende het weekeinde of tijdens een vakantie eventueel iets kunnen doen kijkend naar de afstand (meer dan 9, 10 uur reizen met OV). Maar je klinkt als een supergezellige meid @JK19  en wat je doet in je vrije tijd komt redelijk overeen met wat ik ook leuk vind, ben alleen nog nooit naar een concert geweest. 

Grappig dat we een beetje dezelfde richting doen qua werk. Ikzelf werk momenteel in het primair basisonderwijs als ondersteuning van de leerkracht, onderwijsassistente. 

Zeeland is best ver van waar ik woon, maar ik vind het een hele leuke provincie, kwam er vroeger vaak en het is mijn favo plek om naar het strand te gaan, al word ik niet zo blij van zand tussen m'n tenen.

• 18 november 2023

Hallo Jody,

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het voor wat makkelijker te vinden is voor andere leden. als je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht!

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 november 2023
LunaXD schreef:

Hoii, helaas woon ik in provincie Utrecht anders hadden we misschien wel wat leuks kunnen doen.

Heyy Luna, dat is jammer, maar misschien kunnen we een online gesprek starten!

groetjes Jody!

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 november 2023
Roy1996 schreef:

Hallo Jody,

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het voor wat makkelijker te vinden is voor andere leden. als je nog vragen hebt kun je altijd bij ons terecht!

Hoi Roy, dankjewel!

groetjes Jody

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 23 november 2023
The Ineffable Bookworm schreef:

Ik woon ook in Midden Nederland & omgeving helaas, dus ik zou in principe alleen gedurende het weekeinde of tijdens een vakantie eventueel iets kunnen doen kijkend naar de afstand (meer dan 9, 10 uur reizen met OV). Maar je klinkt als een supergezellige meid @JK19  en wat je doet in je vrije tijd komt redelijk overeen met wat ik ook leuk vind, ben alleen nog nooit naar een concert geweest. 

Grappig dat we een beetje dezelfde richting doen qua werk. Ikzelf werk momenteel in het primair basisonderwijs als ondersteuning van de leerkracht, onderwijsassistente. 

Zeeland is best ver van waar ik woon, maar ik vind het een hele leuke provincie, kwam er vroeger vaak en het is mijn favo plek om naar het strand te gaan, al word ik niet zo blij van zand tussen m'n tenen.

Hey, misschien kunnen wij een online gesprek starten!

groetjes Jody

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 25 november 2023

Hi Jody,

Wat cool dat je van concerten houdt, ikzelf vind dit ook geweldig :) Welke soort muziek vind je het leukst om te luisteren?

Groetjes,

Teddy 

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 november 2023

heyy Teddy,  Ik heb een hele brede muzieksmaak. Ik ben bijvoorbeeld naar het concert geweest van Dua Lipa en ga binnenkort naar Niall horran en wat voor muziek vind jij leuk?

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 1 december 2023
JK19 schreef:

heyy Teddy,  Ik heb een hele brede muzieksmaak. Ik ben bijvoorbeeld naar het concert geweest van Dua Lipa en ga binnenkort naar Niall horran en wat voor muziek vind jij leuk?

Wat cool! Ikzelf hou van wat meer alternatieve muziek, The Cure en Whispering Sons bijvoorbeeld :) 

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 2 december 2023

Hee Jody!

Leuk dit te lezen! 

Zelf woon ik nog net in zuidholland; Goeree-Overflakkee. Geen idee hoe ver de afstand is naar jou, maar lijkt me gezellig om een keer te meeten!

JK19
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 december 2023

Heyy lijkt me ook leuk! Ik woon in Terneuzen ligt in Zeeuws-Vlaanderen. Wat zijn je hobby’s en wat doe je in het dagelijks leven? 

Sanne.
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 26 augustus 2024

Hey Jody,

Ik kom ook uit de provincie Zeeland.

Ben 23 (bijna 24) jaar. Ik vind muziek ook leuk, ook dagjes weg (leuke dingen doen).

Stuur me gerust een bericht. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen