Skip to main content

Jinthe, 24 jaar

• 11 februari 2025
  • 12 reacties
  • 258 × bekeken

Hallo mijn naam is Jinthe (24 jaar) en ik ben op Google gaan zoeken naar leuke forums en/of Discord servers. Ik houd van lezen en wandelen in de natuur. Dat geeft mij vrijheid! Als er nog vragen zijn dan wil ik ze wellicht beantwoorden 🙂

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Jinthe,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Jinthe,

Wat leuk dat je mijn privébericht hebt beantwoord. Ik zie nu echter ineens staan dat ik jou nu alleen een privébericht kan sturen als jij me volgt. Kun je dat doen? Dan kunnen we via de privéberichten verder kletsen.

Groetjes,

Joshua

• Auteur
  • 16 reacties
  • 11 februari 2025

Nou eigenlijk vind ik het niet zo heel erg fijn dat je zonder vragen gelijk mij privé bericht. Wat is er mis met vragen? Of hier vragen stellen? Wat maakt dat je gelijk in mijn privé berichten wil zitten?

Mace
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 121 reacties
  • 11 februari 2025

heey! ik heb je titel een klein beetje aangepast. ik hoop dat je hier leuke contacten vindt😀

mocht je in het echt met iemand willen afspreken, zou je je provincie/woonplaats erbij kunnen zetten. maar online contacten en kletsen op de community is uiteraard ook leuk natuurlijk

• Auteur
  • 16 reacties
  • 11 februari 2025
Mace schreef:

heey! ik heb je titel een klein beetje aangepast. ik hoop dat je hier leuke contacten vindt😀

mocht je in het echt met iemand willen afspreken, zou je je provincie/woonplaats erbij kunnen zetten. maar online contacten en kletsen op de community is uiteraard ook leuk natuurlijk

Hallo Mees,

Online vind ik al té spannend. Laat staan in het echt, maar bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025
Jinthe schreef:

Nou eigenlijk vind ik het niet zo heel erg fijn dat je zonder vragen gelijk mij privé bericht. Wat is er mis met vragen? Of hier vragen stellen? Wat maakt dat je gelijk in mijn privé berichten wil zitten?

Sorry ik ben gewend om het zo te doen, van andere gebruikers op deze community heb ik namelijk nooit bezwaar gekregen tegen privéberichten. Maar ik vind het ook goed om in dit topic verder te praten hoor.

Groetjes,

Joshua

• Auteur
  • 16 reacties
  • 11 februari 2025
Joshua schreef:
Jinthe schreef:

Sorry ik ben gewend om het zo te doen, van andere gebruikers op deze community heb ik namelijk nooit bezwaar gekregen tegen privéberichten. Maar ik vind het ook goed om in dit topic verder te praten hoor.

Groetjes,

Joshua

Ha Joshua, het voelt een beetje alsof je zomaar binnenstapt in mijn huis, zonder aan te bellen. - persoonlijk dan voor mij. Dus laten we eerst hier eens kennis maken. :-) En wat anderen gebruikers normaliter doen, betekent niet dat iedereen dat doet. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025
Jinthe schreef:
Joshua schreef:
Jinthe schreef:

Groetjes,

Joshua

Ha Joshua, het voelt een beetje alsof je zomaar binnenstapt in mijn huis, zonder aan te bellen. - persoonlijk dan voor mij. Dus laten we eerst hier eens kennis maken. :-) En wat anderen gebruikers normaliter doen, betekent niet dat iedereen dat doet. 

Hoi Jinthe,

Goed dat je het zegt, ik zal hier voortaan rekening mee houden en andere gebruikers eerst vragen of ik een privébericht mag sturen. Het lijkt me leuk als je wat uitgebreider iets over jezelf vertelt. Je zegt bijvoorbeeld dat je graag leest, wat voor boeken lees je dan graag? En op wat voor soort plekken in de natuur ga je graag wandelen?

Groetjes,

Joshua

• Auteur
  • 16 reacties
  • 11 februari 2025

Hi, ik lees graag boeken over psychologie. Lees jij graag? En wandelen doe ik het liefste in de natuur of wanneer er geen mensen op straat zijn. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025
Jinthe schreef:

Hi, ik lees graag boeken over psychologie. Lees jij graag? En wandelen doe ik het liefste in de natuur of wanneer er geen mensen op straat zijn. 

Hoi Jinthe,

Ik lees zelf ook graag, zowel fictie als non-fictie. Wat fictie betreft vind ik het nog een beetje lastig om te bepalen wat voor soort boeken ik graag lees, maar qua non-fictie vind ik het altijd interessant om meer te leren over onderwerpen zoals geschiedenis, aardrijkskunde, (internationale) politiek en cultuur. Lees jij ook wel eens fictie?

Ik vind het ook leuk om een stukje te wandelen, maar dan moet het daar wel mooi weer voor zijn natuurlijk. Tot ruim een jaar geleden woonde ik bij mijn ouders in Dordrecht, en op mooie lente/zomerdagen fietsten mijn vader en ik dan weleens naar natuurgebied de Biesbosch, waar we dan de fiets ergens neerzetten en een stukje gingen wandelen. Tegenwoordig woon ik in de binnenstad van Leiden, en als ik even niets te doen heb, ga ik daar ook weleens een rondje wandelen. Leiden heeft een groot oud centrum dat er erg mooi uitziet, maar het is er vaak best wel druk met mensen dus ik denk dat jij het daar minder leuk zou vinden qua wandelen.

Heb je trouwens nog meer interesses? Is er bijvoorbeeld bepaalde muziek die je graag luistert, of films/series die je graag kijkt?

Groetjes,

Joshua

• Auteur
  • 16 reacties
  • 11 februari 2025

heejjj, ik lees nooit fictie, altijd non-fictie. Ook over politiek, dus die gemene deler hebben we zeker. Zelf heb ik wat minder met de andere onderwerpen alhoewel ik van mening ben dat geschiedenis bijvoorbeeld wel verweven is in de politiek. Ik wandel door weer en wind, altijd, iedere dag. Al 5 jaar lang, elke dag een uur. Ik vind het belangrijk, omdat dat helpt voor mijn mentale gezondheid.

En nee, ik kijk nooit films noch series. Ik ben graag creatief bezig, door kunst (over mijn verleden, waardoor ik nu PTSS heb) en af en toe luister ik muziek, zoals Coldplay. Jij?

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 februari 2025
Jinthe schreef:

heejjj, ik lees nooit fictie, altijd non-fictie. Ook over politiek, dus die gemene deler hebben we zeker. Zelf heb ik wat minder met de andere onderwerpen alhoewel ik van mening ben dat geschiedenis bijvoorbeeld wel verweven is in de politiek. Ik wandel door weer en wind, altijd, iedere dag. Al 5 jaar lang, elke dag een uur. Ik vind het belangrijk, omdat dat helpt voor mijn mentale gezondheid.

En nee, ik kijk nooit films noch series. Ik ben graag creatief bezig, door kunst (over mijn verleden, waardoor ik nu PTSS heb) en af en toe luister ik muziek, zoals Coldplay. Jij?

Hoi Jinthe,

Wat goed dat je elke dag een uur lang wandelt, en dat dit helpt voor je mentale gezondheid. Net als jij ben ik ook niet echt van de films en series, omdat ik deze meestal lastig te volgen vind. Met boeken heb ik dat veel minder, omdat ik wanneer ik lees veel meer informatie in mijn brein kan opnemen en dan kan ik het verhaal wel goed volgen. Muziek luister ik wel vaak, meestal is dat rock/punk-achtige muziek maar dan geen ‘typische’ rock/punk, maar wat meer poppy en/of indie-achtig. Ik zou wel wat artiesten/bands kunnen noemen waar ik graag naar luister, maar ik denk dat je veel niet zult kennen.

Ik ga zo trouwens uitloggen bij deze community, omdat ik probeer om ‘s avonds niet mijn laptop en telefoon te zitten, want dan slaap ik beter. Maar we kunnen zeker verder kletsen als ik morgen weer online kom.

Groetjes,

Joshua

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen