Skip to main content

Jemo 22 omgeving Delft

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2

hey ik gebruik de naam Jemo hier 

ben sinds kort in delft komen wonen, studeer nu al een tijdje mst, lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, ik kook graag en ben vaak wel in voor een spelletje. hoop hier wat mensen te ontmoeten. ben 22 trouwens, voel je vrij om me vragen te stellen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Niet meer actief
  • 20 januari 2022

Heyy  jemo 

Leuk dat je hier bent gekomen.  Is delft een beetje leuk ? Interests studie bevalt het? 

Leuk dat je kookt wat vind je leuk om te maken? 

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 20 januari 2022

Ik ben Tessa 28 jaar ik hoop ook via hier mensen te ontmoeten

Woon in Diemen

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 20 januari 2022

Hee joiner,

Leuk om je topic te lezen. Welke spelletjes speel je? 

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 januari 2022
Thomas.22 schreef:

Heyy  jemo 

Leuk dat je hier bent gekomen.  Is delft een beetje leuk ? Interests studie bevalt het? 

Leuk dat je kookt wat vind je leuk om te maken? 

vind delft een erg mooie en leuke stad, denk dat het erg leuk om te wonen is als er geen corona is maar nu is het een beetje eenzaam, mijn studie interesseert me nog steeds, maar ik heb nu best wat vakken over die ik niet geweldig vind. curry vind ik leuk om te koken maar ik stop er best veel tijd in (1 tot 1,5 uur) dus meestal maak ik avgtje voor mezelf

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 januari 2022
Tes28 schreef:

Ik ben Tessa 28 jaar ik hoop ook via hier mensen te ontmoeten

Woon in Diemen

thanks

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 januari 2022
Nasim schreef:

Hee joiner,

Leuk om je topic te lezen. Welke spelletjes speel je? 

spirit island, gloomhaven en terraforming nu vooral qua bordspellen, rainbow 6 siege en warhammer total war qua computer spellen

• 20 januari 2022

Hoi Jemo!

Delft is echt een mooi stad. Als het Coronavirus nu zou verdwijnen, wat doe je eerste?

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 januari 2022
Finley schreef:

Hoi Jemo!

Delft is echt een mooi stad. Als het Coronavirus nu zou verdwijnen, wat doe je eerste?

zou graag de botanische tuin zien

Rochella

Hey Jemo!

Leuk dat je je voorstelt en welkom! :blush: 
Goed dat je stappen onderneemt om mensen te leren kennen via dit platform! Delft is een hele mooie stad maar het is net wat je zegt; als alles weer een beetje op gang komt kun je daar veel beter van genieten! 

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt leggen!

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 23 januari 2022

Hoi jemo, relia hier 23 uit Zoetermeer. Zou mr leuk lijken in contact te komen. Delft is niet zo ver voor mij en ben er redelijk bekend

Jemo Eder
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 24 januari 2022
Rochella schreef:

Hey Jemo!

Leuk dat je je voorstelt en welkom! :blush: 
Goed dat je stappen onderneemt om mensen te leren kennen via dit platform! Delft is een hele mooie stad maar het is net wat je zegt; als alles weer een beetje op gang komt kun je daar veel beter van genieten! 

Ik hoop dat je hier leuke contacten kunt leggen!

thanks!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen