Skip to main content

Jasper, 22J uit Limburg

• 13 april 2025
  • 1 reactie
  • 72 × bekeken

Cattoyuki
Forum|alt.badge.img+1

Hey hey, ik ben Jasper. Ik ben 22 jaar oud en kom uit het mooie Limburg. Ik ben 3de jaars student Applied Geo Infomation Science (moeilijke naam, kortgezegd: ik maak kaarten lol) aan de HAS in Den Bosch. Ik woon nogsteeds thuis bij mijn ouders en kat Yuki en zit dus niet op kamers. Tot de zomervakantie loop ik stage in Roermond wat een stukje dichterbij huis is.

Op de basisschool en middelbare had ik altijd wel wat goede vrienden, alleen naarmate tijd voorbij ging werd ik altijd een 2de of 3de keus. Meestal kwam dit omdat ik niet populair genoeg was ten opzichte van de rest. Doordat ik vaak geen moeite meer deed nadat ik aan de kant werd geschoven ben ik veel "goede" vrienden kwijt geraakt.

Meer over mezelf: Ik ben vrij introvert. Ik ben van mezelf heel stil, en dat neemt alleen maar toe naarmate ik met meer mensen ben. Bij 1 op 1 gesprekken met goede vrienden heb ik juist vaker de neiging om te oversharen😅. Bij mensen om me heen sta ik bekend als een mega lieve en zorgzame jongen die iedereen altijd wil helpen en er altijd voor ze is als ze het nodig hebben. Toch heb ik amper vrienden die hetzelfde voor me terug doen.

Vaker heb ik ook het gevoel dat ik niet helemaal thuis hoor in de huidige generatie jongens. Ik drink niet, rook niet, doe geen drugs, ga nooit uit en heb ook nog nooit een vriendin gehad. Verder zijn de meeste mensen die ik ken, online vrienden die ik al lang ken, maar nog nooit echt heb ontmoet.

Ik heb vaker moeite met vrienden zijn met jongens, terwijl ik me bij meiden juist super thuis voel. Naast dat dit komt omdat ik me dus niet thuis voel in de huidige generatie jongens, komt dit waarschijnlijk ook doordat ik jaren lang door jongens ben gepest op de basisschool. Wees dus een beetje gewaarschuwd als ik een beetje terughoudend ben😅

Dingen die ik graag doe zijn onder meer gamen, appen/bellen met vrienden, bord en kaartspelletjes, opa en oma bezoeken en knuffelen met mijn kat.

Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met wie ik vaker kan bellen en wat games kan spelen en die netzo van appen houden als ik. Verder zou het leuk zijn na verloop van tijd vaker of te kunnen spreken en samen wat leuke dingen te gaan doen. Het zou wel leuk zij als iemand me een beetje de sociale wereld in kan trekken😅

Als je zin hebt om een keertje te appen, bellen of gamen of als je meer over me wil weten, stuur me dan gerust een berichtje. Ik bijt heus niet😅

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 14 april 2025

Hey Jasper, ik heb de titel van je topic aangepast zo ben je makkelijk te vinden voor andere leden 

fijne maandag <3

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen