Skip to main content

Jasmijn 18

• 7 september 2023
  • 10 reacties
  • 385 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey! Mijn naam is Jasmijn en ik ben 18 jaar oud. Ik ben opzoek naar leuke mensen om contact mee te hebben en eventueel ook leuke dingen mee te doen, want ik heb nu niet echt veel vrienden helaas.

Ik ben dit jaar begonnen met de opleiding luchtvaart dienstverlening en hiervoor deed ik de opleiding juridisch administratief dienstverlener. Verder vind ik lezen leuk, spelletjes spelen en reizen. Ook vind ik het leuke om leuke dingen te doen met andere.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

• 0 reacties
  • 7 september 2023

Wil je praten mag je een berichtje sturen 

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 7 september 2023

Hey Jasmijn, 

ik vroeg me af, opleiding luchtvaart dienstverlening, wat houd dat precies allemaal in?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 7 september 2023

Hey, ik weet nog niet wat het allemaal exact inhoudt want begin net met de opleiding haha. Maar je wordt met deze opleiding opgeleid tot stewardess voor zowel in het vliegtuig als op de grond. Maar je kan ook met dit diploma aan de slag in andere functies op het vliegveld. Denk bijvoorbeeld aan de douane 

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 7 september 2023

Oh wel cool dat je een stewardess kan worden. Lijkt me heel leuk werk omdat je zoveel met mensen in contact komt. Ik vind zelf vliegen altijd heel erg leuk. 
Maar ook wel fijn lijkt me dat je er ook veel andere functies eventueel kan gaan doen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 7 september 2023

Mij lijkt vliegen ook heel leuk inderdaad! Maar als ik dat uiteindelijk toch niet wil zijn er genoeg andere opties gelukkig :)

Doe jij een opleiding?

• 0 reacties
  • 8 september 2023

Heyy, ik ben Esmee ik ben 16 jaar. En het lijkt me erg leuk om je beter te leren kennen!

Groetjes Esmee:)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 4 oktober 2023

hee, ik ben gaby 17 jaar het lijkt me leuk je beter te leren kennen stuur me een pb 

groetjesss

Ingmar
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 14 reacties
  • 16 oktober 2023

Heey t lijkt me leuk om je beter te leren kennen!

Forum|alt.badge.img+3

Hey, je mag me altijd een berichtje sturen

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 4 reacties
  • 24 oktober 2023

Stuur me gerust een prive berichtje.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen